Glassflasken Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 JIPPI jeg fant igjen filmen min på trampo og ned fra ting hva syns dere? kommentarer? Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 JIPPI jeg fant igjen filmen min på trampo og ned fra ting hva syns dere? kommentarer? hehe Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Enig med Seve93. Hehe. Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Du bør prøve deg på en baklengs salto. Er litt vanskelig men veldig gøy når du klarer det! Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) du er sikkert en datafyr på 24 år som trur baklengs salto er og ta en framlengs salto med skru (reversert ) omg jeg kan det jo!? første tricket jeg tar xDD Endret 23. februar 2009 av Tommy12 Lenke til kommentar
Zevs31 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du er sikkert en datafyr på 24 år som trur baklengs salto er og ta en framlengs salto med skru (reversert ) omg jeg kan det jo!? første tricket jeg tar xDD Når han/hun heter Andie93 vil jeg tro at personen er født i 1993 og derfor er 15(kansje 16) år gammel, så ser ikke helt hvor du trekker dine konklusjoner......?? Lenke til kommentar
Andie93 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 du er sikkert en datafyr på 24 år som trur baklengs salto er og ta en framlengs salto med skru (reversert ) omg jeg kan det jo!? første tricket jeg tar xDD Nei nei, en framlengs salto baklengs. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 kan jo framlengs salto og men det er så enkelt og sånn at jeg ikke gidder og ha det med, kan dobbel frontflip nå da Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 Du kan bruke armene MYE mer når du tar det ned fra ting. Men stå på. Lenke til kommentar
Captain Junkrat Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bare så det er sagt: Framlengs salto ER vanskeligere enn baklengs (med tanke på at det er lettere å vri kroppen med hodet bakover, enn framover). Men baklengs ser mye fetere ut! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 Bare så det er sagt: Framlengs salto ER vanskeligere enn baklengs (med tanke på at det er lettere å vri kroppen med hodet bakover, enn framover). Men baklengs ser mye fetere ut! Backflip er mye lettere å skru også. Hva er forskjellen på Rodeo og skru? Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 6. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2009 rodeo = backflip-sidelengs. google. Lenke til kommentar
Timster Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Backflip er MYE enklere enn frontflip, men frontflip er mye lettere å tørre fordi sjansen for å havne på nakken er mindre. Personlig syns jeg trampoline er meget festlig. Jeg har en av de større runde fra jumpking, som riktignok er blitt kanskje slapp med åra, men jeg digger den. I sommer fikk jeg til backflip 720 og frontflip 540. Neste år er det backflip 900 om trampoen gidder å gi meg sprett nokk Lenke til kommentar
Crazyffer Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Noob sier JeG! Jeg klarer Backflip på Bakken!!! vil du sEEE ! http://www.youtube.com/watch?v=VXPa0NKJDgI...re=channel_page og http://www.youtube.com/watch?v=NisVY09dGlg...feature=channel det er mange flerE der Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Trenger ikke å være noob selv om du klarer bedre. Edit: er skills! Endret 17. mars 2009 av Applebee Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Edit: er skills! Noob, ass. Jeg klarer det fra en meter høyere. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Edit: er skills! Noob, ass. Jeg klarer det fra en meter høyere. Hmm.. du så ikke tilfeldigvis meg 10cm høyere? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Jo, det var det jeg gjorde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 (endret) Backflip fra høyest mulig høyder er bare tull. Det er jo ikke sånn at jo høyere mann gjør det fra, jo mer skills. Når man tar baklengs fra høyder så tar jo gravitasjonen og fysikken helt over. Er ikke mye man trenger å gjøre selv, bortsett fra å tørre det. Det er faktisk det første folk flest lærer når de begynner med freerunning, turn osv. Sier selvfølgelig ikke at det er lett, men det er en vanlig misforståelse å si at en har mer skills bare fordi en gjør baklengs salto fra noe høyere enn en annen. Det er for det meste bare uforsvarlig og dumt. Selvfølgelig, det finnes noen som har trent seg opp til det, og er klar for det. F.eks han i videoen som Applebee posta. Det er selvfølgelig "skills". Han har teknikken inne og alt. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om en som har trent i 1 måned tar det fra 4 meter. Jeg hadde hatt mye mer respekt for en som har trent i 4 år og tar det fra 1 meter. Flyten og teknikken har alt å si. Å gjøre det fra høyest mulig ting er bare... Ja, for det meste showoff. Backflip på bakkenivå er forresten MYE vanskeligere teknisk. Så hvis man vil ha ekte skills, så er dette noe å se på: Vil tro han har en av verdens høyeste stillestående baklengssaltoer. Endret 17. mars 2009 av ikkespisgress Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 17. mars 2009 Del Skrevet 17. mars 2009 Prøv kne salto med 360 skru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå