Tetanus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Heisann! Som tittelen idikerer er jeg på jakt etter dette hodesettet. Sony Bluetooth headset Er det noen som har erfaring med det, og eventuelt hvor en får tak i det. Fant det ikke i prisguiden, så jeg ble litt i tvil om det i det hele tatt var i salg i Norge. -Tet Edit: emnetittel Endret 21. februar 2009 av Tetanus Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 http://cdon.no/spill/ps3_wireless_headset_..._-_sony-4060349 Første google-treffet. Men jeg har ingen erfaring med den, dessverre. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Dette var merkelig, nå fikk jeg også treff på google. Det kan tyde på at leif med familie var tilstede når jeg søkte.... Da har jeg ihvertfall fått bekreftet at det er tilgjengelig i Norge. Noen som har erfaringer med det? Takk for rask tilbakemelding! -Tat Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Dette er uten tvil det beste headsettet til ps3, mener nå jeg. Har prøvd 3-4 forskjellige. Super lyd og det er det eneste headsettet som støtter High quality lyd på ps3. Endret 21. februar 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Josteinsmira Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Har det selv og er veldig fornøyd med det. Veldig lett og fint Har riktignok ikke prøvd andre headsett. Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for tilbakemelding! Har nettopp lagt inn en bestilling på et slikt. -Tet Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 bestilte nettopp det på cdon! Noen som vet hvor langt tid det tar? Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er ikke fornøyd med det... Hvis jeg har på HQ mode, så fungerer ikke micen. Jeg må registrere den på "vanlig måte", og da funker ikke HQ. Jaja, fikk det gratis, men allikevel. Det fungerer jo forsåvidt bra Lenke til kommentar
akinesia Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg er ikke fornøyd med det... Hvis jeg har på HQ mode, så fungerer ikke micen. Jeg må registrere den på "vanlig måte", og da funker ikke HQ. Jaja, fikk det gratis, men allikevel. Det fungerer jo forsåvidt bra Du kan ikke registrere den når det er i krybba. USB må direkte i mic Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Har forhåndsbestilt Socom-headset bundle. Har hørt at headsette skal være ganske bra, mye bedre enn det som kom med Warhawk. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Funker veldig bra, men har ikke fått prøvd den skikkelig enna, håper Killzone endrer på det. Anyway, eneste som jeg synes er minus, er når man har på mute, så kommer det ett helt forferdelig lyd, vært 10 sekund eller noe. Lenke til kommentar
SimenB Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg er ikke fornøyd med det... Hvis jeg har på HQ mode, så fungerer ikke micen. Jeg må registrere den på "vanlig måte", og da funker ikke HQ. Jaja, fikk det gratis, men allikevel. Det fungerer jo forsåvidt bra Du kan ikke registrere den når det er i krybba. USB må direkte i mic Da funka den flott! Tusen takk! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Drit bra headsett! Fikk det idag og er stor fornøyd! Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det noen som bekrefte/avkrefte om headsettet skaper lagg online? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Er det noen som bekrefte/avkrefte om headsettet skaper lagg online? Hvordan skal et headset lage lagg i et spill da? Aldri hørt om før, i såfall er det nettlinjen som sliter med å sende all informasjonen, men da skal den være dårlig. Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Ingen lagg hos meg Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Okei. Nei, jeg har bare hørt at headsett kan skape lagg på noen spill, spesielt Fifa. Har ikke testet noe headsett ennå, så ville bare høre om dere som har det, har opplevd noe lagg før jeg går til innkjøp. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Okei. Nei, jeg har bare hørt at headsett kan skape lagg på noen spill, spesielt Fifa. Har ikke testet noe headsett ennå, så ville bare høre om dere som har det, har opplevd noe lagg før jeg går til innkjøp. Bare skru av pron nedlastingen så slipper man lagg neida, men har aldri hørt om at en mic skal være årsaken til lagg.. Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Kjøpte dette bundlet med SOCOM fra Canada før jul, ca 300,- tror jeg det kostet. Har aldri prøvd det på PS3, men har brukt det til TeamSpeak på pc og litt mobilbruk, meget fornøyd, veldig god batterikapasitet og kjapp lading helt godkjent lyd. Lenke til kommentar
HCG Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 bestilte nettopp det på cdon! Noen som vet hvor langt tid det tar? Jeg bestillte Saint's Row 2 til PS3 på CDON.COM og det gikk 2 dager Forresten følger ikke headsettet med WarHawk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå