dsbilling Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, Jeg installerte Norton 360 på pcen til moren min igår, og nå så kommer hun seg ikke på nett fordi nett verket vårt er plutselig uidentifisert. Nettet funker på alle de fire andre pcene i huset. Jeg har prøvd å installere noen nye drivere men det funket ikke. Restart funker ikke og jeg har tatt diagnose av nettverket og da sier windows at det er noe feil med nettverkskortet. Jeg har også prøvd å system gjennopprette pcen til noen dager før men det funket heller ikke. Jeg kan jo prøvbe å gjennopprette tilbake til fabrikkstand men ellers så har jeg ikke noen forslag på hva jeg kan gjøre. Noen som har støtt på problemet før? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Prøv å slå av brannmuren i 360. Lenke til kommentar
dsbilling Skrevet 4. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2009 Prøv å slå av brannmuren i 360. Fikset problemet med å re-intallere vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå