taese Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Skulle hatt litt kulere lyd i bilen min uten alt for store kostnader. så tenkte på eit nytt luftfilter. Får eg noe effektøkning av dette? Noen anbefalinger til gode forhandlere eller filter? Audi a4 1,8 1996 modell. (B5) Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 luftfilter vil gir mer lyd, men ikke nødvendigvis en effektøkning du vil merke. er i allefall det jeg har forstått. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 får du grovere lyd av luftfilter? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 får du grovere lyd av luftfilter? ja. men min erfaring er att bilen bør ha litt futt skal lyden bli tøff, åpent luftfilter på en daff motor høres bare dumt ut. hadde hull (åpent i bunnen av filterhuset) i luftfilterboksen på Ascona 2.0i Gt'en jeg hadde, den hadde grov og fin lyd, mens på Volvo'en jeg hadde med 230F motor hørtes bare jævlig ut. Lenke til kommentar
Vattekar Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Skulle hatt litt kulere lyd i bilen min uten alt for store kostnader.så tenkte på eit nytt luftfilter. Får eg noe effektøkning av dette? Noen anbefalinger til gode forhandlere eller filter? Audi a4 1,8 1996 modell. (B5) Eller bare la det være? Er så dumt med grom lyd i en slik bil. Syns nå jeg ihvertfall=p Får litt samme følelsen som jeg får når det kjører forbi en gammel opel på On the Run med superkul ny pottetip fra svinesund. Enig? Skal du ha grom lyd må det være ekte. Trim! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå