iver89 Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Hmm, man kan kjenne den kalde luften strømme ut av alle sprekker som finnes i kabinettet. Rundt CD-ROMen, ved tilleggskortene, diverse sprekker ved dørene osv. Kanskje det blir enda bedre vis jeg tetter igjen alle sprekkene og setter på tre 80mm vifter i toppen, eller kanskje 2 Titan 120mm-ere :wink: . Hva tror dere? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Ta 2 120 mm vifter i toppen ! Så tar du sånn vifte grill som er beregnet på de vannkjølingsradiatorene , airplex ellerno! Det blir stilig! Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Nei, gidder ikke kjøpe meg sånne dyre viftegriller, lager heller noen selv i plexi. Kan jo lakke den i en kul farge og lage sånn ala GlowPaden til Metku.net på sidene. Det hadde blitt kult. Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hvilken tykkelse/strørrelse på mattene kjøpte du? Lenke til kommentar
christt Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Måtte du ha mange matter da? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. april 2003 Forfatter Del Skrevet 22. april 2003 Mattene er kjøpt på Biltema, kostet 70 kr for en plate som var 4 ganger så stor som det jeg trengte, altså kan man kanksje spleise med noen. Mine var 2 cm tykke, tror det ikke blir noen forskjell om du kjøper 1 cm. Les hele posten du, så får du med deg litt mer. Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 22. april 2003 Del Skrevet 22. april 2003 Hmm, man kan kjenne den kalde luften strømme ut av alle sprekker som finnes i kabinettet. Rundt CD-ROMen, ved tilleggskortene, diverse sprekker ved dørene osv. Kanskje det blir enda bedre vis jeg tetter igjen alle sprekkene og setter på tre 80mm vifter i toppen, eller kanskje 2 Titan 120mm-ere :wink: . Hva tror dere? Det at det kommer kald luft ut gjennom sprekkene hindrer støv å komme seg inn i disse. Mye enklere enn å tette hver j... sprekk;) Tror jeg har nevnt dette i ørten forskjellige tråder nå. Med støvfilter foran alle viftene får du en helt ren og pen maskin. koster 35 kroner for 25x50 cm filtermatte på elfa, og det er overkommelig (holder til sinnsykt mange vifter). Og du som mekker mye selv, finner sikkert en lur måte å feste matten på uten å måtte kjøpe ramme/holder for filter i tillegg. Lenke til kommentar
christt Skrevet 23. april 2003 Del Skrevet 23. april 2003 Har montert matter fra Biltema nå... Det hjalp litt, men er ikke helt fornøyd. Harddiskene bråker fortsatt. Fikk ikke lagt matter i front. Regner med at det har mye å si for harddiskstøyen. Tenkte på å montere strikk, men det ser rimelig vanskelig ut. Har 3 harddisker...trangt om plassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå