Gå til innhold

Rydding + flere vifter + støydemping

Anbefalte innlegg

Hmm, man kan kjenne den kalde luften strømme ut av alle sprekker som finnes i kabinettet. Rundt CD-ROMen, ved tilleggskortene, diverse sprekker ved dørene osv. Kanskje det blir enda bedre vis jeg tetter igjen alle sprekkene og setter på tre 80mm vifter i toppen, eller kanskje 2 Titan 120mm-ere :wink: . Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Mattene er kjøpt på Biltema, kostet 70 kr for en plate som var 4 ganger så stor som det jeg trengte, altså kan man kanksje spleise med noen. Mine var 2 cm tykke, tror det ikke blir noen forskjell om du kjøper 1 cm.

Les hele posten du, så får du med deg litt mer.

Lenke til kommentar
Hmm, man kan kjenne den kalde luften strømme ut av alle sprekker som finnes i kabinettet. Rundt CD-ROMen, ved tilleggskortene, diverse sprekker ved dørene osv. Kanskje det blir enda bedre vis jeg tetter igjen alle sprekkene og setter på tre 80mm vifter i toppen, eller kanskje 2 Titan 120mm-ere :wink: . Hva tror dere?

Det at det kommer kald luft ut gjennom sprekkene hindrer støv å komme seg inn i disse. Mye enklere enn å tette hver j... sprekk;) Tror jeg har nevnt dette i ørten forskjellige tråder nå. Med støvfilter foran alle viftene får du en helt ren og pen maskin. koster 35 kroner for 25x50 cm filtermatte på elfa, og det er overkommelig (holder til sinnsykt mange vifter). Og du som mekker mye selv, finner sikkert en lur måte å feste matten på uten å måtte kjøpe ramme/holder for filter i tillegg.

Lenke til kommentar

Har montert matter fra Biltema nå... Det hjalp litt, men er ikke helt fornøyd. Harddiskene bråker fortsatt. Fikk ikke lagt matter i front. Regner med at det har mye å si for harddiskstøyen. Tenkte på å montere strikk, men det ser rimelig vanskelig ut. Har 3 harddisker...trangt om plassen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...