NoobCannon Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jeg tenker på og kjøpe en VGA kabel til xboxen til monitoren og lurer om det går og plugge den røde og hvite bak i subwooferen og få lyd, har Creative T6100 Endret 21. februar 2009 av Gunpig Lenke til kommentar
Durochris Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, det skulle jeg tro. Det er jo lyd. Funker på iPoden hvertfall Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) hvis du kunne postet hva som står ved sidene av disse ut/inn gangene. Men jeg mistenker at det er her resten av høytaler settet skal kobles inn. Konklusjon: ikke koble utgang til utgang. edit: du skal bruke minijacken,den grønne. (da må du ha overgang fra phono til minijack) Grønn er alltid utgang på en pc så vi får gå utifra at dette er tilfellet her også. Da bli grønn hanplugg inngang. Endret 21. februar 2009 av audi_a8 Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 De 4 ingangene er der høytalerne er koblet til, men går det og koble de røde og hvite pluggene som er på den xbox kabelen inn i Right oh Left bak i wooferen? Er ikke hjemme nå så jeg kan ikke sjekke bak. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 nei, utgang til utgang går ikke. du må koble deg til den grønne pluggen ved hjelp av overganger Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Så, jeg trenger en hvit og rød female RCA som er koblet til en female 3.5mm jack? Hvor finner jeg slikt? Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Eller for og gjøre det enklere, hva trenger jeg for og få lyd? Helst ting fra http://dealextreme.com/ etter som jeg skal kjøpe kabelen fra der. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1076458 det er 2 bilder som thklinge postet her, samme spørsmål. du trenger begge de 2. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå