MrL Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Er det noen her som kommer inn på youtube.com? Jeg får nemlig opp denne merkelige beskjeden, vet ikke om det er youtube eller pcen som har fucka seg Endret 21. februar 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Ccconker Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg kommer hvertfall lett inn på youtube. hva står det der da? kanskje siden er sperret for dataen eller nettverket. hva med å prøve en annen nettleser? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ta nå heller å SE på nettadressen du prøver å gå inn på. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Meldingen er "It works!", som også skal stå i bildet i første post. Har prøvd 2 nettlesere, fikk samme beskjeden. Jeg tastet ikke inn den adressen som sto på bildet, men jeg ble omdirigert til den. Hva som skjedde vet jeg ikke, var sånn ca sånn i titalls minutter, men nå, kommer jeg inn på youtube igjen merkelig nok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå