Gå til innhold

Nabo som følger med på alt jeg gjør.

viste19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er morsomt å drive gjøn med nysgjerrige mennesker, særlig hvis de sladrer i tillegg.

Her for en tid siden da madammen og avleggerne var bortrist og jeg drev og pusset opp residensen tok jeg og fylte en tepperull som skulle kastes med glava og tapet et par boots til enden av den, da jeg bar den ut til bilen lot jeg som om den var fryktelig tung, lempet den i bilen og dro avsted med en rivstart.

Ble sladremateriale for vår overnysgjerrige nabokone i flere dager. :cool:

Lenke til kommentar
Det er morsomt å drive gjøn med nysgjerrige mennesker, særlig hvis de sladrer i tillegg.

Her for en tid siden da madammen og avleggerne var bortrist og jeg drev og pusset opp residensen tok jeg og fylte en tepperull som skulle kastes med glava og tapet et par boots til enden av den, da jeg bar den ut til bilen lot jeg som om den var fryktelig tung, lempet den i bilen og dro avsted med en rivstart.

Ble sladremateriale for vår overnysgjerrige nabokone i flere dager. :cool:

Hahahahahaha!

Noe sånn må du finne på, sett opp et kamra mot vinduet hans så vi kan se reaksjonene xD

Lenke til kommentar

Plager det deg er det ikke værre enn å si ifra til naboen din. Og han skjønner det nok.

Naboen vår var også slik. Etter at vi tok det opp med han sluttet han å kikke, han pleide å skru av lyset på kjøkkenet og stå der.

Nå har han heldihvis flyttet, og huset står tomt :)

Lenke til kommentar
Plager det deg er det ikke værre enn å si ifra til naboen din. Og han skjønner det nok.

Naboen vår var også slik. Etter at vi tok det opp med han sluttet han å kikke, han pleide å skru av lyset på kjøkkenet og stå der.

Nå har han heldihvis flyttet, og huset står tomt :)

Det er sjeldent slikt hjelper. Jeg har selv prøvd det, men ei om det funket.

Tror det er smartere å virkelig få naboen til å skjønne poenget.

Lenke til kommentar
du er ikke alene naboen min har 3 kamera retta mot hangen min

Hvorfor det? Er du en liten tyvradd?

nei men det går en almening mellom meg og naboen så kameraene som er montert på hans hus blir retta mot denne. som da ser rett inn i hagen min. og ja skal anmelde det men han er en syk person

Lenke til kommentar

Vi har også et "problem" med at naboen vår stirrer på oss hvis vi gjør noe, spesielt hvis vi arbeider med noe.

Setter seg på kjøkkenet(som er rett mot der vi kløyva ved, og diverse andre ting), til slutt ble jeg lei av det, så når jeg var inne i huset en dag, om kvelden, så tok jeg en lykt og lyste i ansiktet på meg selv sånn at han kunne se meg, så lyste jeg på han. Så tilbake til meg og på han igjen, og så fortsatte jeg sånn litt.

Har ikke sett mye til han etter det.

Lenke til kommentar
Vi har også et "problem" med at naboen vår stirrer på oss hvis vi gjør noe, spesielt hvis vi arbeider med noe.

Setter seg på kjøkkenet(som er rett mot der vi kløyva ved, og diverse andre ting), til slutt ble jeg lei av det, så når jeg var inne i huset en dag, om kvelden, så tok jeg en lykt og lyste i ansiktet på meg selv sånn at han kunne se meg, så lyste jeg på han. Så tilbake til meg og på han igjen, og så fortsatte jeg sånn litt.

Har ikke sett mye til han etter det.

Haha xD Stå på! :lol:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...