Gå til innhold

Nabo som følger med på alt jeg gjør.

viste19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å moone er da alltids en sikker vinner!

Mulig å få vite ca. alder på denne naboen så det blir litt lettere å tilpasse dette tiltaket? Gjerne få vite alder på trådstarter også, bor du hjemme hos mor, med venner eller aleine? Må jo skreddersy noe genialt for din kjære nabo. Noe som virkelig setter seg.

Lenke til kommentar

Haha, har akkurat samme problem, berre at naboen min er rett og slett dum.

Eit døme ein kveld:

Han stod ute på verandaen og gjorde ikkje noko spesielt. Eg gjekk forbi, og han gjekk inn igjen i huset sitt. Etter det ser eg at han slår av lyset på kjøkkenet sitt, men eg kan fortsatt sjå at det er lys i resten av huset. Det han gjorde då var å stille seg i kjøkkenvindauget og dum som han var trudde han at eg ikkje kunne sjå han - sidan han hadde slått av lyset på kjøkkenet.

Edit:

Verste var ein gang eg holdt på å jobbe med prosjektet (i signaturen). Vi delar samme garasje. Så ein kveld eg holdt på å skjære med dremelen (lagar lyyd), kom han ned i garasjen, satte seg i bilen og begynnte å lese avisa :!:

Eg tok jo det som eit teikn på at han ville eg skulle slutte, men eg gav meg no ikkje før eg vart ferdig :)

Endret av Gizmo93
Lenke til kommentar
Verste var ein gang eg holdt på å jobbe med prosjektet (i signaturen). Vi delar samme garasje. Så ein kveld eg holdt på å skjære med dremelen (lagar lyyd), kom han ned i garasjen, satte seg i bilen og begynnte å lese avisa :!:

Eg tok jo det som eit teikn på at han ville eg skulle slutte, men eg gav meg no ikkje før eg vart ferdig :)

Haahaha, det er jo bare kostelig. Det neste er vel at han tar med seg TV'en ned i garasjen for å se på den mens du jobber og bråker. Haha, for en skrotskalle :b

Vi har en nabo som er så intergalaktisk nysgjerrig, en gammel dame, som alltid går tur. En dag tok jeg henne faktisk på fersken idet hun sto klistret opp mot stuevinduet vårt, med begge hendene på ruta og fjeset inntill glasset (sånn for å lage skygge så hun kunne se inn). Da har det gått for langt, altså. Får lyst til å kjeppjage det gamle skinnet.

Lenke til kommentar
Har en nabo som alltid er i kjøkkenvinduet og følger med på alt jeg gjør. Når jeg går fra trappene til garasjen følger han med. Trynet klin intill vinduet hans. Så jeg lurer på hvordan jeg kan stoppe han følge med på alt. Avledning,Skjelle han ut. Eller noe. Noen som har noen ideer?

Han kan fra kjøkkenvinduet se innkjørselen til garasjen og trappene såvidt. Men vi har ingen vinduer i huset som man kan stirre tilbake. Så å stirre i mot han blir uaktuelt. Tips?:p

Er du gutt eller jente? Størst sjans at du er gutt, men hadde du vært ei pen jente så skjønner jeg han godt :p Haha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...