viste19 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har en nabo som alltid er i kjøkkenvinduet og følger med på alt jeg gjør. Når jeg går fra trappene til garasjen følger han med. Trynet klin intill vinduet hans. Så jeg lurer på hvordan jeg kan stoppe han følge med på alt. Avledning,Skjelle han ut. Eller noe. Noen som har noen ideer? Han kan fra kjøkkenvinduet se innkjørselen til garasjen og trappene såvidt. Men vi har ingen vinduer i huset som man kan stirre tilbake. Så å stirre i mot han blir uaktuelt. Tips? Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har du mulighet til å sette opp noen høye busker, bygge et gjerde eller liknende? Ellers kan du jo gå bort å slå av en prat og fortelle at du synes det er forstyrrende. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 vi har ett tre gjerde som er ca 1,50 m. Som står i hans gård. Hadde vert morsomt i gi han en sjikkelig lærepenge. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Lag en fake faktur/regning på rundt 239 959, 30 kr og send den til posten hans, da slitter han å følge det du gjør. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Du kan jo gå ut i morgenkåpe og heise frem en kikkert/kamera. Så kan du knipse bilder eller stå å kikke på ham med kikkerten til han går bort. Gjenta hver dag helt til han slutter. Endret 21. februar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 haha. Hadde vert konge å laget falsk regning. Noe telenor regning. På HØY sum. Slik at han sitter i telefonkø ;P hadde vert kult Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) haha. Hadde vert konge å laget falsk regning.Noe telenor regning. På HØY sum. Slik at han sitter i telefonkø ;P hadde vert kult hehe ja, men pass på du kan bli anmeldt Endret 21. februar 2009 av Fight4Lov3 Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du kan jo gå ut i morgenkåpe og heise frem en kikkert/kamera. Så kan du knipse bilder eller stå å kikke på ham med kikkerten til han går bort. Gjenta hver dag helt til han slutter. qft Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gå bort til han, ring på døra og spør hva faan det er han ser etter? Konfrontasjon er ofte det enkleste og beste Lenke til kommentar
Anthila Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gjør det du gjør om dagene og når du ser naboen stirre så bare stopp helt opp og stirr tilbake. Vend hele kroppen mot han og glaan til han slutter. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gå til vinduet hans å klin fjeset ditt inn i vinduet og stir han rett i øya Du kan jo alltids prøve å prate med han, kanskje han bare vil ha oppmerksomhet Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva med å gå bort til vinduet når han sitter i stuen og bare stirre på han? Det er viktig at han ser at du gjør det. Konfronterer han deg sier du bare "Jeg trodde det var sånt vi drev med her i gata". Tenker han ville fått seg et lite sjokk da. ^^ Sikkert ikke spesielt lovlig da. Lenke til kommentar
viste19 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 hahahaha takk for kreative svar Kjøkkene hans er ganske mørkt. så jeg ser ikke om han stirrer før jeg går forbi huse hans når jeg skal ut. Men når jeg går forbi så bare stirrer vi på hverandre til jeg har gått videre. Men neste gang skal jeg bare stå der å stirre når jeg går ut me søpla eller noe;P Setter pris på mer tips Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Neste gang du går ut så teiper du en lapp på ryggen din der det står med store bokstaver som kan leses på avstand: "HEI, <navnet til naboen>!" eller noe sånt Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Setter pris på mer tips Gå til han, og si Gud er så smart at han ikke skapte mennesker med prislapper på. For hvis han gjorde det, så hadde jeg ikke hatt råd til noe så verdifullt som deg, som alltid paser på meg. Lenke til kommentar
StormEagle Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) "Politikk og samfunn"? Du kunne ikke ha postet dette i en annen kategori? Endret 21. februar 2009 av flesvik Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) kle deg naken, løp opp og ned trappa, veiv med utstyret ditt ved vinduet som er vendt mot hans hus og se ansiktsuttrykket. etter en sånn episode har han sikkert fobi mot å se ut av alle vinduer Endret 21. februar 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Gjør noe skikkelig forstyrrende eller få han til å tvile skikkelig. Du kan jo partere et blodig stykke kjøtt og få det til å se ut som noe helt annet? Gå til innkjøp av en kulisse og lat som du slakter denne stakkaren. Skulle ønske jeg hadde slike naboer. Lenke til kommentar
Aldhissla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Beklager, men jeg fikk en skummel assosiasjon...... Fra spøk til revolverer, hvis du finner det skjenerende så si fra, eventuelt hvis du fortsatt bor hjemme si fra til foreldrene dine at naboen titter på deg, det burde også få en ønsket reaksjon. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Fra spøk til revolverer, hvis du finner det skjenerende så si fra, eventuelt hvis du fortsatt bor hjemme si fra til foreldrene dine at naboen titter på deg, det burde også få en ønsket reaksjon. Ja særlig hvis du er mindreårig da kan jeg love at det blir reaksjon! Endret 21. februar 2009 av Perrern Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå