Gå til innhold

HASTER! ukjent problem, wi-fi vil ikke funke

lur4d

Anbefalte innlegg

fikk da pcen igår, flunke ny, en toshiba satellite a300-1qd. trådløsen funket igår og idag, jeg stakk på trening, og når jeg kom tilbake så hadde pcen gått i hvilemodus, og når jeg slo den på igjen, så finner den ingen nettverk. det funker med kabel.

kortet er aktivert, det lyser på trådløsknappen, og det står on på noe programvare her.

hadde vært fint om noen kunne ha hjulpet meg kjapt : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  jdmik skrev:
fikk da pcen igår, flunke ny, en toshiba satellite a300-1qd. trådløsen funket igår og idag, jeg stakk på trening, og når jeg kom tilbake så hadde pcen gått i hvilemodus, og når jeg slo den på igjen, så finner den ingen nettverk. det funker med kabel.

kortet er aktivert, det lyser på trådløsknappen, og det står on på noe programvare her.

hadde vært fint om noen kunne ha hjulpet meg kjapt : )

Prøvd å restarte pcen? :p

Lenke til kommentar

vel, en 40 windowsoppdateringer som vanlig... opplevde som sagt ingenting etter det, men det sluttet å virke etter pcen gikk i dvalemodus i batterisparing

EDIT: fikk det til å funke : ) avinnstallerte intel driveren i device manager og hentet en ny. takk og pris

Endret av jdmik
Lenke til kommentar
  jdmik skrev:
vel, en 40 windowsoppdateringer som vanlig... opplevde som sagt ingenting etter det, men det sluttet å virke etter pcen gikk i dvalemodus i batterisparing

EDIT: fikk det til å funke : ) avinnstallerte intel driveren i device manager og hentet en ny. takk og pris

Fint at jeg kunne være til hjelp da! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...