Kriegspiel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, jeg har en E71 som plutelig fikk for seg å slutte å vise hvem som sender meldinger eller ringer, det står kun nummeret. Alle kontaktene mine er intakte og jeg kan ikke huske å ha gjort noen endringer da dette skjedde. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Tacokrydder Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har du lagret det aktuelle nummeret på flere kontakter? Lenke til kommentar
Kriegspiel Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Har du lagret det aktuelle nummeret på flere kontakter? Nei, det gjelder samtlige meldinger uansett avsender. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Er det n software oppdatering du kunnee ha prøvd kanskje? Lenke til kommentar
Kriegspiel Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Jeg har nyeste firmware, ellers godt tips. Har også sjekket for duplikater, men nei.. Lurer på om det er mulig at jeg kan ha skrudd av at telefonen skal vise avsendernavn på SMS, dersom det er mulig. I så fall har det skjedd i lomma.. Slitsomme greier uansett! Blir en jævel på å kjenne igjen telefonnummer snart. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vises navnet dersom en kontakt ringer til deg? Eller vises navnet hans i loggen dersom du ringer til ham? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå