Suic Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hei! Jeg er ganske fornøyde med dette bildet av huset, men syntes kvistene forran vinduene til høyere er ganske irriterende. - Noen som veit åssen jeg kan redigere det bort så det blir bra? Endret 21. februar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vet ikke hvilken programvare du har, men jeg tror Photoshop eller Gimps kloneverktøyer skulle klare jobben. Lenke til kommentar
Suic Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Vet ikke hvilken programvare du har, men jeg tror Photoshop eller Gimps kloneverktøyer skulle klare jobben. Har photoshop og prøvde meg meg cloning, men det ser bare unaturlig ut... Endret 21. februar 2009 av aR_ Lenke til kommentar
Leopoldleo Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 prøv patch-tool i PS (plastersymbolet), hurtigknapp J . Velg gren for gren, eller litt av hver gren for hver gang..krever ofte at du går over flere ganger for at det skal bli bra.. Patch, sammen med kloneverktøyet funker bra. Klone først, og patche etterpå Lenke til kommentar
cammisx Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 klipp ut vinduet ved siden av putt over det andre vinduet og pass paa at det "passer" ctrl/apple + t og "transforme" det da har du dekket over mye bruk da healing brush/ patch tool for aa kvitte deg med lampa og den ene linja mindre aa kvitte seg med der enn hver gren enkeltvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå