AzurCloud Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Saken er altså den at jeg er i full gang med å sette sammen et hjemmestudio. Skal produsere trance musikk, ikke "dunk-dunk!" men ganske melodiske greier, altså trance. Jeg har midi-keyboard, lydkort og FL studio - Producer Edition. Spørsmålet blir altså - er det noe mer jeg trenger? Kunne en mixer være aktuelt, eventuellt en midi controller...? Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Saken er altså den at jeg er i full gang med å sette sammen et hjemmestudio. Skal produsere trance musikk, ikke "dunk-dunk!" men ganske melodiske greier, altså trance. Jeg har midi-keyboard, lydkort og FL studio - Producer Edition. Spørsmålet blir altså - er det noe mer jeg trenger? Kunne en mixer være aktuelt, eventuellt en midi controller...? Det finnes alltid mere man kan dra nytte av å kjøpe, men du har alt du trenger for å komme i gang. Noen hodetelefoner beregnet til miksing, og et par studiomonitorer kan komme godt med, men er absolutt ikke nødvendig på hobbybasis. Kan også hende du er interessert i å utstyre FL Studioen med en ekstern VST-Synth av litt bedre kvalitet. Lenke til kommentar
AzurCloud Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 Høres bra ut, for ikke å snakke om pengesparende . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå