Sugarrdaddy69 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg er super skeptisk på disse. Det er fordi de er super billig og det står "BULK" i tittelen... Vet dere om de er brukt eller ei? Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 tror ikke de er brukt.... Jeg tviler på at "BULK" har noe med at de er bulket eller ødelagt.... Skjekk hvor mange de har av varen på lager... Har de mange tipper jeg de er ok.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 «Bulk» tyder nok berre at vara vert selt i store kvanta, noko som og kan vere med på å forklare at prisen er låg. http://www.merriam-webster.com/dictionary/bulk Lenke til kommentar
Oz370 Skrevet 3. mars 2009 Del Skrevet 3. mars 2009 (endret) I sammenheng med nettbutikker for airsoft betyr Bulk at varen ikke kommer i orginal-pakke, og kan mange manual osv. Er derfor ofte billigere. Ser at på den linken du legger til, så kommer kulene i en plastpose inni en vanlig papp-ekse i stedet for mange 1/2L flasker. Ikke noe galt med de kulene der Endret 3. mars 2009 av Oz370 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå