huggy Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, er på utkikk etter en norsk nettbutikk som selger lacoste sko. Veit om stress.no, men de har dessvere ingen modeller jeg har lyst på. Gjerne disse ; http://www.smartguy.no/VareBilleder/23631_Large.jpg Eventuelt noen i samme ''still'', alstå ikke slike ''vans'' sko etc. Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 www.formatshop.no ? Lenke til kommentar
huggy Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Tusen takk Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Fikk lyst på di skoa der jeg å Noen som vet hvor jeg får kjøpt akkurat de huGGu linka? Endret 21. februar 2009 av Kaktuz Lenke til kommentar
huggy Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Kule ikke sant ? Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Jo Finner ingen butikker som har dem, heller ingen norske webshops Dessuten er jeg litt skeptisk på å kjøpe sko på internet med tanke på størrelser Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 3. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2009 Prøv de i butikken - kjøp på nett. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Prøv de i butikken - kjøp på nett. Finner dem ikke i butikk. Erik den smarte Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 4. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2009 Vel, hvis du skulle finne de, prøv de i butikk slik at du er sikker på størrelsen, og spar penger på nett. Det behøver ikke å være den eksakt samme skoen. Sarkasme kan du kutte ut hvis du skal ha hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå