DHM Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Satt og kjeda meg, så tok det første e fant på kjøkkenet og eksperimenterte. Bare lys fra vinduet og pc-skjermen. Endret 23. februar 2009 av DHM Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Dette var noe ut om det vanlige. Men du hadde da en spenstigere tittel på denne til å begynne med ? Mistenker at det skjer en del suspekte ting i kjøleskapet ditt om natten Kunne tenkt meg å sett bildet i noe større størrelse da det viker som om det er en god del detaljer som ikke kommer frem i den størrelsen. Og da blir det vanskelig å si noe mer fornuftig. Tom Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Rått og kreativt! Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 21. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 21. februar 2009 Syns dette ble et par hakk kaotisk for min smak. Men det er irrelevant Fine farger og interessante fargenyanser. Men har av førstnevnte grunn litt vanskelig for å like det veldig godt... Men spenstig og bra kreert! Lenke til kommentar
DHM Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2009 Takk for tilbakemeldinger, gikk faktisk ut på kjøkkenet uten noen anelse om hva jeg skulle for noe. Jeg ville bare ta bilde av et eller anna. Så det var en tomat som fikk gjennomgå i kveld Legger ut større versjon i morgen tom, siden bildet ligger på laptopen min og den har jeg ikke her nå. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 For min del syns jeg bildet trenger litt større dybdeskarphet og en bakgrunn som tar litt mindre opmerksomhet. Ellers var bildet ganske kult. Lenke til kommentar
DHM Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Har lagt ut større versjon av bildet i førsteposten. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 23. februar 2009 Stilig. Minner om en alien eller noe slikt Lenke til kommentar
DHM Skrevet 24. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. februar 2009 Morro å høre at jeg får folk til å tenke litt selv, håper folk ser på bildet og tenker seg frem før de ser på kommentarene lengre ned Er faktisk ikke mange som ser hva det er på første blikk. Lurer på om jeg skal starte en bildeserie med random frukt osv som jeg finner på kjøkkenet :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå