WheelMan Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Hva går den ut på da, Theo? Planlegger å vise en film i natt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 jeg har inntrykk av at alle hans kortfilmer går ut på det samme Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Mulig å fyre på noe musikk veldig høyt, sånn ca nå? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Blir hylla med til neste år også? Eller var det for nye jobb å sette opp? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Det var ulovlig mye jobb å sette opp. Må rette en takk til enkelte for heltemodig byggeinnsats - spesielt The Duke Når jeg får somlet meg hjem kommer det litt fler bilder av nedrigging o.l. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hehe, joda, jeg vet det, men har ikke han byttet navn? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Joda, det har han. Jeg syns dog det gamle fenger mer, og er det som sitter igjen Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det var jævlig mye jobb med den hylla i år, ja. Dersom vi skal ha et slikt prosjekt neste år, blir det noe som det går mye raskere å rigge opp og ned. Men projektorene og de tilhørende hyllene gikk raskt å få opp, så jeg vil tro det er aktuellt å gjenta den ideen. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Joda, det har han. Jeg syns dog det gamle fenger mer, og er det som sitter igjen Hehe, egentlig enig. Jeg synes ikke GlufsePiril høres like bra ut... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Det var jævlig mye jobb med den hylla i år, ja. Dersom vi skal ha et slikt prosjekt neste år, blir det noe som det går mye raskere å rigge opp og ned. Men projektorene og de tilhørende hyllene gikk raskt å få opp, så jeg vil tro det er aktuellt å gjenta den ideen. Blir vel IKEAhylle til neste år, Guttersnipe- og LueDotten-stil Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvis 20stk sender meg pm om å endre nicket mitt tilbake så skal jeg nok endre. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det var jævlig mye jobb med den hylla i år, ja. Dersom vi skal ha et slikt prosjekt neste år, blir det noe som det går mye raskere å rigge opp og ned. Men projektorene og de tilhørende hyllene gikk raskt å få opp, så jeg vil tro det er aktuellt å gjenta den ideen. Blir vel IKEAhylle til neste år, Guttersnipe- og LueDotten-stil Yepp yepp. vi får slå oss sammen da og lage en laaang mofo... jeg skal komme tilbake til det og lage en påmelding. kanskje.. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) Det var jævlig mye jobb med den hylla i år, ja. Dersom vi skal ha et slikt prosjekt neste år, blir det noe som det går mye raskere å rigge opp og ned. Men projektorene og de tilhørende hyllene gikk raskt å få opp, så jeg vil tro det er aktuellt å gjenta den ideen. Blir vel IKEAhylle til neste år, Guttersnipe- og LueDotten-stil Yepp yepp. vi får slå oss sammen da og lage en laaang mofo... jeg skal komme tilbake til det og lage en påmelding. kanskje.. Husk å ta med i beregninga igjen at dere må kjøpe ekstra plasser, bare hylleplatene er 3cm for lange, i tillegg kommer vel en 5-10cm i bein. Endret 14. april 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Petter Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 (endret) jada. det er klart. men det er bare 3 cm pr hylla pga plata går helt ut til kanten på beina.. Endret 14. april 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 dvs at vi må fylle 26 plasser om vi trenger en hel ekstra plass. Frem til vi fyller 26 har vi jo lagringsplass / plass til mer anlegg Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Og jeg kjøper nok 4 ekstraplasser neste år også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg