SvennAndre Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bare fem minus? Det er da INGENTING. Men det så virkelig ut som et omfattende prosjekt, hvordan har dere tenkt å transportere det? Blir vel noen hengerlass med flatpakka materiell! Det må vel også demonteres helt før transport? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Vi har stor bil, og stor henger. Satser på å få alt inn i et sett. De skal transporteres i seksjoner, om du ser på tegnngen i førstepost. Høyre del av en tre-seksjon pakkes sammen, midten, og venstre Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva skjer med treet på tegning 1? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Det er potteplanten vår Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Wheelman lever ut sine dendrofile drømmer, hvorfor tror du vi lager hylla i tre og ikke metall? Lenke til kommentar
LordArild Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 kan jo døpe Wheelman om til Treeman Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Wheelman lever ut sine dendrofile drømmer, hvorfor tror du vi lager hylla i tre og ikke metall? Metall er vanskeligere å frakte, modde, og oppbevare.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det er vanskelig, men ikke umulig.. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ingenting er umulig for Team 24.. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Sant Bare virket som de var litt trange i bredden og at man lett kommer borti med armene osv. Hvor bredt er det mellom bena på den? Mulig jeg er litt klaustrofobisk av meg dog, og passer dårlig i bås hehe. Målte opp det jeg bruker her jeg sitter, og jeg skal breie meg mye for at den hylla skal komme i veien. Er mer skeptisk til høyden i grunn, om plata skal gå helt ut til bordkanten. Var det jeg også tenkte, men wheelman har allerede løsningen Har selv hylleløsninger hjemme med Ivar hyllene, de er genialt enkle å håndtere. Trenger man ekstra plater og div som ikke er sportilpassede er hobbyplater topp og billig. Lagde en hel garderobe bare av hobbyplater og lister, vel ikke dørene da hehe. Endret 21. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg må si meg enig i at de Ivar platene er geniale, og støtter en dem nok opp tåler de greit med vekt også. Prisen er også veldig fin, sammenlignet med hva tilsvarende plater hos en byggevarehandel ville kostet. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jepps, har en til venstre her i et "hull i veggen i et hjørne" jeg ikke visste hva jeg skulle gjøre med. Men et sett smale og dyp Ivar hyller passet rett inn fra gulv til tak, og så det står som støpt. Det er tom 5cm klaring på baksiden (58cm dyp omtrent) som gjør at varmluft kan stige fritt der, altså ypperlig selv til datautstyr. Og ønsker jeg kan det hengsles skapdører foran så det går i et med veggen. Skal innom Ikea og få kjøpt flere hyller til den, tok kun 4 stk hyller og 2 sidegavler med meg i jula for å få det opp. Den er jo også så og si trinnløs for plassering av hyllene. Endret 21. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 - Hungry geeks is hungry.. ..The Duke kan jaggu å lage karbiser Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor men han er en kylling på grillkrydderet.. - Sjefen sjøl - Hungry geeks is eating.. - Etter tanken var fylt opp satte vi igang med å lage en mal for borring av knekter, som skal støtte selve "hyllen" - Så bar det opp i andre etasje, hvor byggingen.. begynte, på en måte. Vi har også kommet på enda en sprø (dyr) idé, holder på å tegne det nuh - kommer en update til etterhvert Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Hehe gøy å se gutta godt i gang Endret 21. februar 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Dette ser jo veldig stilig ut! Fikk nesten lyst til å dra på TG selv nå. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Vi trenger din hjelp! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1078225&hl= Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Når begynner byggingen igjen Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Neste helg regner vi med. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Denne skal jeg følge nøye med på. Hvis jeg får tid kan jeg kanskje stille til assistanse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg