slett meg! Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Ja, faen, det var jo deg, det! (Så glemsk det går an å bli... ) Ja, det er utrolig hva litt lite med søvn gjør med hukomelsen Edit: Inlegg 300 :O Endret 9. april 2009 av als Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Der er hw-banneret... Als: Jeg sov bare to timer sist natt... Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Jeg sov en time Syns jeg så deg ligge over tastaturet når jeg kom tilbake etter at jeg hadde sovet Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hehe, jeg gadd ikke flytte på meg... Men jeg lå faktisk ikke direkte på tastaturet... Jeg flytta det litt først. Det er utrolig vondt å ligge på et tastatur... I hvert fall mitt. Det har jeg erfart tidligere... Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 sitter dere på venstre side(south cam)? Der er det noen som viser film nå.. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 En kan se lerretet på south cam nå til høyre for banneren. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Mye kulere enn Team23... Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 tja, spørs vel hvem sine øyer det er som ser det.. Team23 er mer mystisk.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Hmm, kanskje, men så er det vel ikke meningen at det skal være så "mystisk" med et kjempelerrett, da... Heller det stikk motsatte, ville jeg si... Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Noen som får tatt et bilde av hele lerretet og poste det her? Umulig å se på webcam =S Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) Noen som får tatt et bilde av hele lerretet og poste det her? Umulig å se på webcam =SAgreed. Banneret har jeg "sett" hele tiden uten å vite hva det var men umulig å få noe dybdeinntrykk i det dårlige bilder. På southcam ser man iikke engang hvor midtgangen og skillet er. Ser noe trerammer et stykke til høyere men det virker jo altfornærme scenen. Ser heller ikke banneret på southcam. Man ser et stort lerret på venstre siden midt i hallen men hw-rekka sitt skal jo være på høyre siden. Endret 9. april 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Her er banneren og lerretet. Det er kun 1/3 av lerretet, resten er på vei opp nå Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 fy faen gutta, det blir rått. skal liksom alle 4 prosjektorene samkjøres til EN skjerm? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det endte opp med 3 Prosjektorer. Nå er jeg utslitt etter å ha jobbet i ca 2 uker tilsammen med dette prosjektet... Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Det er godt jobba, Gufsepiril! (Jeg har ikke helt vendt meg til det navnet ennå... ) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Joda, kult navn, men jeg er liksom blitt så vandt til The Duke... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) De noe etterlengtede bildene: - En noe halvferdig rekke, i morges. ca halvparten mangler. - WheelMan og Sindre Aleksanders krypinn - Nærbilde av WheelMans plass - Et forsøk på bilde av hele oppsettet. - Skjerm nr 2, hvor vi etterhvert skal vise film - søkte her etter Aleksander, som sitter under. - Vårt (noe dyre) juletre (blinker som et, hvertfall.) Dette skyver ut nermere 10kW med kraft, såpass mye at det lampene på hylla følger takten Jeg kan ikke si stort om lydtrykket, da det må oppleves. Men jeg kan si såpass, at panneluggen min vibrerer pent - og jeg har ikke pannelugg.. Kommer med mer etterhvert, men nå må vi fikse multicasten Endret 10. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg