WheelMan Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Lite liv her i tråden, så jeg spriter litt opp med mer bilder. Tuslet opp og hentet anlegget i dag. Her er doningen vår: Den ser ganske liten ut - vet det. Dog, den er det største du får fra Gaupen, og er sååå stor inni: .. Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Syns vi skulle fått ett skikkelig bilde av hylla også jeg.. ikke bare sketchup, eller har dere slengt opp ett bilde som jeg har gått glipp av? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Dette blir saker Får dere plass til hylla inni der nå da? Demontere den helt? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Lite liv her i tråden, så jeg spriter litt opp med mer bilder. Tuslet opp og hentet anlegget i dag. Her er doningen vår: Den ser ganske liten ut - vet det. Dog, den er det største du får fra Gaupen, og er sååå stor inni: .. Maks overkill!! Men faen så rått!!! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Syns vi skulle fått ett skikkelig bilde av hylla også jeg.. ikke bare sketchup, eller har dere slengt opp ett bilde som jeg har gått glipp av? Får dere plass til hylla inni der nå da? Demontere den helt? Hylla er desverre flatpakket. Første gang den monteres blir på TG Dette blir saker Blir enda bedre Racket skal fylles med forsterkere og en switch. Disse ligger i bilen sammen med lasere, stroben, røykmaskinen og alle kablene Lenke til kommentar
DagCh Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Haha, derer er gærne as^^ Dere har vel prøvd å montere sammen hyllene en gang? Tenk om det ikke passer når dere kommer på TG Det hadde vært... ja Uansett så er det et heftig prosjekt Lenke til kommentar
Tremolo Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hvor mye har egentlig prosjektet kostet totalt? Eller er det kanskje slikt man ikke snakker om..? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Det er slikt man ikke snakker om, men jeg kan nevne at vi har rundet fem-siffer merket. Lenke til kommentar
jlek Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Det er slikt man ikke snakker om, men jeg kan nevne at vi har rundet fem-siffer merket. Noen ting er vel bare verdt det? Gleder meg til å se hele greia ferdig satt opp. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Hva? Har dere ikke prøvd å montere hylla? Dere er jo sprø! Beundrer dere for det, altså... Lenke til kommentar
Al'x Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 woha det er jo masse penger, hvordan klare å runde 5siffer på å bygge tg hylle?! :O Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Har dere kommet fram til TG =) Lenke til kommentar
SkummelType Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Nå må dere få opp underverket gutter. Nå er vi lei av å vente Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 De driver å få inn utstyret nå Lenke til kommentar
HLSolbjorg Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Endelig er jeg og rigga opp Har med min minihylle, jeg og en annen deler ;D Kommer som sagt bortom og ser, HL meg på IRC når den er ferdig ^^ Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 kommer hylla opp snart? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hehe, med tanke på hvor mye det er å gjøre, er den neppe klar før lørdag kveld Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Hylla er vel snart oppe nå sist jeg så var 4 plasser klare. regner med at det fler nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg