Glufsa Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Lurer på om du får lov til å komme inn på TG med det Så lenge vi ikke overskrider strømkravet (som vi har regnet på, det går), så kan de ikke nekte oss. Tar de forøvrig inn en og en Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvis dere trenger hjelp er jeg der:) Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hvor skal dere plasserte alt det der? Under bordene? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Skal dere ha med alt det der? 8x Behringer 18", 2 / 4x Behringer topper, så mange lasere som vi får plass til, 1 / 3kW røykmaskin, LED lyskastere. Man trenger ikke ta med seg hårføner ser det ut som? AMAGAAAD! Kanskje det ikke vits for meg å ta med høytalere likevel? Tviler på at det trengs *snip*Ta det opp med meg på TG, okeis? Fy faen for et anlegg! jeg skal spamme dere med musikk som må bli spilt:DDet er bra! vi trenger forslag. Hvis dere trenger hjelp er jeg der:)Good, det trengs Hvor skal dere plasserte alt det der? Under bordene?Basserne skal stå under beina våre, ja. Toppene skal stå på toppen av hylla eller noe EDIT: Post 7500 Endret 5. april 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Regner med at dere er der når det åpner? (skal prøve på det) noen som veit hvor lang tid det er fra Oslo til hamar? (kjøretid) Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Var det ikke sånn at lasere var ulovlige? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Laserpenner er ulovlig. Slike stasjonære som lyser opp taket var det ikke satt forbud mot. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har dere virkelig nok strøm på rekka til det der med 1amp per plass? Forøvrig bra jeg har planer om å ta mye bilder skjønner jeg. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Ja, det har vi. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Har dere virkelig nok strøm på rekka til det der med 1amp per plass? Forøvrig bra jeg har planer om å ta mye bilder skjønner jeg. Samme her! Kommer ikke til å gjøre annet! Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha, det anlegget ser rimelig friskt ut ja. Spørs om man må ta med seg hørselvern Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Hørselsvern er for pyser. Har man stort anlegg skal man bruke det også, ikke stenge lyden ute... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 trodde det var noe regler om at man ikke skulle ha med anlegg beregnet til konserter osv jeg? XD Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Den regelen er også for pyser... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Helt klart, men litt kjipt om de sier nei og hadebra liksom Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Skulle de ikke stå onder bordene? Ingen av crew-folka som ser dem da, vet du. Men lyden er jo en helt annen ting... (egentlig tror jeg Wheelie har snakka med noen fra ledelsen om det og funnet ut noe lurt. Det ville i hvert fall vært typisk ham... ) Endret 5. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Idd. ingen skjønner hvem som spiller XD men Adrian er en lur gutt så det er nok i boks Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Haha, det hadde vært litt kult å sette på noe korpsmusikk eller noe sånt, kle oss ut som et korps (med instrumenter og greier) og late som vi spilte... Endret 5. april 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Haha, det hadde vært litt kult å sette på noe korpsmusikk eller noe sånt, kle oss ut som et korps (med instrumenter og greier) og late som vi spilte... blokkfløyte enyone?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg