Breidablik Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Den var ikke billig... Blir nok digg å se film på fire av dem! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 i cant w8:D gleder meg til å se denna ferdig assa... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 *Vente på bilder* Skal dere bruke hvite laken som lerret? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2009 Vi vet ikke hva vi skal bruke enda. Vi er åpne for forslag. Bilder må desverre vente til i morra, da jeg kun har en treg maskin å jobbe på - og jobben kommer bittelitt før en update til dere i prioriterignskøen desverre Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Tørris får man heldigvis gratis. Ikke for å gå OT, men hvor? O.o Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Vi vet ikke hva vi skal bruke enda. Vi er åpne for forslag. Bilder må desverre vente til i morra, da jeg kun har en treg maskin å jobbe på - og jobben kommer bittelitt før en update til dere i prioriterignskøen desverre MDF plater som er malt matt hvitt Jeg lagde meg et sånnt lerret med svarte lister rundt når jeg hadde prosjektor, fungerer utmerket! Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 (endret) Det bør ikke være for tungt materiale og det bør være lystett fra baksiden. Det man kan gjøre er å kjøpe noen lystette hvite rullgardiner som man klipper opp el. Tror de fås i bredder opptil 120mm. Beholder man breddene og dropper å klippe for å gjøre det enkelt, kan jo rullgardinene monteres i sin helhet og at man har nylontau til å dra dem opp og ned. Endret 11. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Tørris får man heldigvis gratis. Ikke for å gå OT, men hvor? O.o Henger meg på her... Where? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Er sikker han som har en avtale med noen Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Ja, sannsynligvis... *Vil ha* Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 11. mars 2009 Del Skrevet 11. mars 2009 Hva skjedde med updaten som skulle komme i kveld? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 11. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2009 I'm still working on that. Det er ganske mange bilder Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2009 - Helgen første Mars ramlet The Duke innom en tur - Og vi fikk begynnt sånn smått å sette sammen hyllene - Helgen etter bar det til Byggmakker for enda mer materialer - Her er vi så heldige å ha små gnomer som gjør alt arbeidet for oss.. - ..mens vi står og gjør ingenting. Vi er jo tross alt hjernene bak mesterverket - Eter det gjaldt det å få materialene inn i huset - Og som dere kan se er det ganske mye, og de er ganske lange - Sneaky Duke is sneaky - Liten catfight, Pac-Man pwns The Duke.. - Det å få de opp i andre etasje krevde visse mengder konsentrasjon, skills, m.m. - Det går ikke mer enn akkurat - lengste planken var 530 cm lang - Duke is happy etter vi fikk den lengste opp - Når alt var oppe var det bare å sette igang.. -..helt til The Duke bestemte seg for å legge seg nedpå - slik går ikke ustraffet, så Pac-Man bestemte seg for å surfe litt forum.. - ..og jaggu våknet han - Så var det bare å sette igang igjen. Her holder vi på med støttene for lerettet - Disse må forborres.. - ..og skrus nøye sammen - Da får vi en støtte som ser omtrent slik ut - Og sååå lang 240 cm høy, raver 320 cm over bordflaten - og nesten fire meter over gulvet..! Jeg kommer med mer utfyllende informasjon, progressreport, svar på kommentarer / forslag o.l. etter en god natts søvn Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ser noen tusler rundt med TG08 båndet enda ^^ Lenke til kommentar
RBW Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Ønske liste til hvem? xD Hrmf... jeg tror jeg vet.... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 Hva slags hyller er det som får de metallknektene? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. mars 2009 Del Skrevet 12. mars 2009 - ..og skrus nøye sammen Njaa, om det var så veldig nøye er en annen sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg