WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Korrekt Ha et stivt PVC rør der røken skal lekke så kan du ha fleksibel slange i tilførsel.Vet du hvor man kan få tak i slikt? Fant ikke på Biltema- eller Clas Ohlson-nettbutikkene. Må ant. eksperimentere litt med hva slags kutting som må til for å få en god røykdekking under lerretet. tynne kutt som går langs med og ikke runde hull ville jeg tro var det beste. og evt. ha en røykmaskin i hver ende.Noen som har forslag til måter å kutte på o.l.? Tar imot forslag / erfaringer med stor takk Ang det å ha en røykmaskin i hver ende. Vil det gi samme effekt å splitte røyken som kommer ut fra en maskin, og fòre det inn i begge endene? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) dremmel funker helt fint. pvc(ikke pve Leif:P) plast er ikke hardt og kutte i du kan lett sages over med en taggete kniv. jeg kan prøve og illustrere det Endret 9. mars 2009 av Guttersnipe Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Fant ikke på Biltema- eller Clas Ohlson-nettbutikkene. Jeg har da sett PVC rør på biltema her på Hamar i allefall... http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=77974 Noe sier meg at det er ca samme som PVC.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 http://www.biltema.no/products/product.asp?iItemId=77974Noe sier meg at det er ca samme som PVC.. Nice, ikke så ille pris heller Tar fortsatt imot forslag til materialer m.m! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 tror du kan få det enda billigere hvis du snakked med en rørleger eller noe.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva med å bruke vanlige vannspredere som vaier frem og tilbake og pumper ut luft? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Tror du vil trenge en god del trykk for at de skal funke frem og tilbake. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Ja, det er det nok! Håper iallefall dere får lov til å ha det sånn og ikke må ta det ned... Det hadde vært kjipt... Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 do we care? crew kommer dere må nok da de vekk.. 4 min senere røyken stiger atter en gang fra the awsomest hylle.. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg hør røkmaskin hvis noen trenger... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jasså? Merke / modell? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Vettafaen jeg står bare Fog Machine Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Stor maskin Rudde? Eller en liten en som går på batteri el.? Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Nei den er ikke på batteri, bruker kontakt Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 10 spenn sier den vi leier er kraftigere Det skader dog aldri med to - MSN? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 har du allerede fått tak i en hardcore røykmaskin? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Han vi leier anlegg o.l. av er en god kamerat av meg, så ja jeg har testet den. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hehe, når det er Wheelman som skal skaffe ting er de på plass FØR de i det hele tatt har funnet ut hva de trenger... Endret 9. mars 2009 av Breidablik Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Så fort ting blir nevnt surrer det vanligvis rundt en rekke navn og kontaktpersoner i hodet mitt, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg