Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 men noen må lage et bilde/film som kan gå på prosjekotrene med en snøstorm eller noe Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 men noen må lage et bilde/film som kan gå på prosjekotrene med en snøstorm eller noe Top Gear - North Pole og Winter Olympic Speciale ! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 men noen må lage et bilde/film som kan gå på prosjekotrene med en snøstorm eller noeJa, om noen har noe kult snøstorm-foto liggende tar vi imot med stor takk Top Gear - North Pole og Winter Olympic Speciale !EPIC! Takk for tips. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Hehe hadde vært artig å ha en random utblåsning av røyk på forbipasserende med en motiontrigger og hvor den 1 av 20 ganger foretar en liten utblåsning på den forbipasserende og kanskje en liten "muhahahah" fra en høyttaler også Det å ha pipe på toppen av hylla vil muligens føre til at folk får kald luft i nakken osv som kanskje ikke er like populært. Samt at kald luft kan rase ned på skjermer ol. Så det virker mer underholdende og tematisk riktig å ha en liten puff på forbipasserende isåfall. Når det gjelder å vise snøstorm på prosjektoren så kan man vise "Den 3 måneder lange marsjen" som handler om pingviner i snøstorm på antarktis. Mer is blir det ikke March Of The Penguins the penguins pop up onto the ice and begin their procession across the frozen tundra of Antarctica. Walking in single file, they are a sight to behold. Hundreds converge from every directionMan behøver jo ikke ha lyd mens man viser den, it gives the message loud and clear anyway Kombiner det med Top Gear ideen og man har ikke for få ideer. Endret 9. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Den ideen med røykmaskin høres bra ut, men den må selvfølgelig ikke gå ut over sikkerheten. Om den blåser kulde på noen driter jeg i, bare den ikke blåser kulde på meg ... Hva med å lage en damplokomotiv-lyd til også? Tror det er mye som kan gjøres ut av dette. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg har dampmaskin! Sånn liten søt en Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Husk at temaet skal være frostrøyk da Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 skaff tørris da lage en kant med tørris på toppen av hele driten Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Tørris får man heldigvis gratis. Synd det ikker er lov i vikingskipet etter fjorårets hendelser. Jeg har dog en annen idé Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Som er ....? Ble jævlig nyskjerrig nå Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hva skjedde med tørris i fjor? noen som skadet seg? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Vel, mange har sikkert sett slike vannslanger med små hull i som late amerikanere bruker til å vanneblomsterbedene deres (har ikke link, anyone feel free to deliver.) Koble en sånn til en kraftig røykmaskin (da evt. lage hullene litt større,) og dra den over toppen på hylla. You imagine the awesomeness, 'eh? Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Høres helt knall ut wheelman hehe Bruk en slik hullborer man bruker på modellplast til å lage hullene vesentlig større. Denne hylla deres blir bare råere og råere hehe. Tenk et kombinasjonshow med noe heftig Top-Gear Artic, dundrende musikk fra høyttalerne og røykmaskinen som starter litt i forkant hehe. Endret 9. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Høres stilig ut Det kan vel ordenes det? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Idéen min utviklet seg. Istedefor å bruke slanger for bed, strekke et stivt PVC-rør over. Det er også vesentlig lettere å borre i m.m Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Korrekt Ha et stivt PVC rør der røken skal lekke så kan du ha fleksibel slange i tilførsel. Endret 9. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 WIN! pvc rør er da ikke vanskelig og få tak i og heller ikke så veldig dyrt Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Må ant. eksperimentere litt med hva slags kutting som må til for å få en god røykdekking under lerretet. Endret 9. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 tynne kutt som går langs med og ikke runde hull ville jeg tro var det beste. og evt. ha en røykmaskin i hver ende. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Idéen min utviklet seg. Istedefor å bruke slanger for bed, strekke et stivt PVC-rør over. Det er også vesentlig lettere å borre i m.m Gleder meg, får håpe de idéene dine går i boks ! Edit: glemte et ord Endret 9. mars 2009 av aGal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg