Theo343 Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Det er det som er konseptet med papirstensiler Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Hylla skal jo brukes neste år også, og da blir det vel et annet theme. Tips / løsning på dette? Kan jo alltids printe ut et usansynlig stort ark med 36"-skriveren på skolen, koster noen tusen men.. Lenke til kommentar
Breidablik Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Legge på to lag med filt elns. Et lyseblått innerst og et annet utenpå med utklipte snøkrystaller. Da kan dere jo bare ta bort begge lagene til neste år... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Great success! Takk for tips. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 8. mars 2009 Del Skrevet 8. mars 2009 Kunne ikke tatt noen bilder av hylla (det som er av den) og ikke maten deres a? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2009 Vi logger progressen vår, som sagt kommer det snart en update med forrige helg og helgens begivenheter Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 (endret) Evt. male den sort i den nyansen man ønsker og ha på snøkrystaller i filt eller papir. Lyseblått A4 eller A3 papir med litt tykkelse kan klippes ut(evt. bruk hobbyskalpell) til en grei snøkrystall vil jeg tro, så lager man en del slike. Man kan ellers klippe ut noen istapper som peker nedover fra toppen. Ikke proft, men grunnlag for videre tanke. Det er viktig å forsøke å gjøre det slik at det ikke blir for mye jobb å fikse på den til neste år. Samt at dyre lakkeringsjobber, enorme utskrifter og slik blir litt bortkastede penger muligens. Skal noen ha med seg tørris kan man evt. lage en liten "pipe" med et dertil egnet og fleksibelt plastrør så man evt. kan kjøre litt tørris røyk på toppen på sidene når det passer (dvs. ikke i nakken på de foran). Og noen bør forsøke å få med seg en isbitmaskin som jo også passer ypperlig til leskedrikk. Endret 9. mars 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Kunne hatt en liten røykmaskin på toppen Så det liksom ryker kald røyk fra hylla. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hysj! Ikke gi ideer til Hjulmannen som vil koste oss enda mer penger! Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hysj! Ikke gi ideer til Hjulmannen som vil koste oss enda mer penger! haha, tenkte på at dere ville få det problemet.... :!: Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Hittil så har vi ikke tenkt på penger... Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Kunne hatt en liten røykmaskin på toppen Så det liksom ryker kald røyk fra hylla. Det har vært i tankene mine, ja. Hittil så har vi ikke tenkt på penger... Dere har ikke tenkt på penger, jeg har. Og som vi har diskutert internt, alt utover budsjettet (dvs det dere donerer) blir på min regning. Så om jeg har lyst på røykmaskin blir det min påkostning Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Er røykmaskin lov på treffet? Vet det kan være det på scenen, men er det lov for "vanlige" deltakere? Tenkte med hensyn på gasser, og særlig brannalarm og slikt. 5000 nerder skal ut av hallen samtidig, og brannvesnet kommer ulende, på grunn av en uskyldig røykmaskin. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det finner vi fort ut av, gjør vi ikke? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Røykmaskin har ingen skadelige gasser. det er vel en type damp eller noe.. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Det er riktig, Guttersnipe, men det hindrer ikke folk fra security å se på det som en mindre brann. Røykvarslere utløses også, om de er i nærheten. Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Får legge opp noe på det fine lerretet deres mens dere gjør det da: "Dette er ikke en brann!" Lenke til kommentar
Petter Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 eller lage en visuell brann:D med røyk og masse ild og greier:D ( noen bytte oss til Fire siden?) Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 9. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2009 Nei, vi sitter på Ice. Halve morroa med kraftig røykmaskin er jo å blåse røyk på de som går forbi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg