Gå til innhold

Team24 lager spacesaveren over alle spacesavere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Evt. male den sort i den nyansen man ønsker og ha på snøkrystaller i filt eller papir. Lyseblått A4 eller A3 papir med litt tykkelse kan klippes ut(evt. bruk hobbyskalpell) til en grei snøkrystall vil jeg tro, så lager man en del slike. Man kan ellers klippe ut noen istapper som peker nedover fra toppen.

Ikke proft, men grunnlag for videre tanke. Det er viktig å forsøke å gjøre det slik at det ikke blir for mye jobb å fikse på den til neste år. Samt at dyre lakkeringsjobber, enorme utskrifter og slik blir litt bortkastede penger muligens.

Skal noen ha med seg tørris kan man evt. lage en liten "pipe" med et dertil egnet og fleksibelt plastrør så man evt. kan kjøre litt tørris røyk på toppen på sidene når det passer (dvs. ikke i nakken på de foran). Og noen bør forsøke å få med seg en isbitmaskin som jo også passer ypperlig til leskedrikk.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Kunne hatt en liten røykmaskin på toppen :)

Så det liksom ryker kald røyk fra hylla.

Det har vært i tankene mine, ja.

Hittil så har vi ikke tenkt på penger...

Dere har ikke tenkt på penger, jeg har. :p

Og som vi har diskutert internt, alt utover budsjettet (dvs det dere donerer) blir på min regning. Så om jeg har lyst på røykmaskin blir det min påkostning :p

Lenke til kommentar

Er røykmaskin lov på treffet? Vet det kan være det på scenen, men er det lov for "vanlige" deltakere? Tenkte med hensyn på gasser, og særlig brannalarm og slikt. 5000 nerder skal ut av hallen samtidig, og brannvesnet kommer ulende, på grunn av en uskyldig røykmaskin. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...