slett meg! Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) *snip* Endret 16. mars 2010 av als Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Diskene kommer nok til å ha meget redusert levetid pga varmen og tre fungerer dårlig som varmeledere. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det kommer litt dårlig fram, men diskene skal være vippa litt bakover sånn at varmen kommer ut. I tillegg er det rundt 10 grader i server rommet mitt . Edit: Men det kan jo hende at jeg lager det såpass avansert at jeg mekker en vifte til å blåse på diskene Endret 21. februar 2009 av ALS Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) vurdert noe lignende selv siden tom for diskplass i server cuben , tror i plexi oppå kabinettet kunne sett litt bra ut Endret 21. februar 2009 av cruzader Lenke til kommentar
Redhead93 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det ser ut som en fin ide Men hvordan planlegger du å gi dem strøm? Skal du bare trekke PSU kabler ut av serveren? Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Det ser ut som en fin ide Men hvordan planlegger du å gi dem strøm? Skal du bare trekke PSU kabler ut av serveren? Det var det som var planen, siden jeg uansett skal ha trekke SATA kablene ut av kabinettet. Lenke til kommentar
slett meg! Skrevet 2. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2009 Vil en veldig kraftig vifte som denne skade hardiskene siden den blåser rett på harddiskene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå