Gå til innhold

NHL 3 on 3- en liten hyllest

husgutt

Anbefalte innlegg

Jeg vil bare uttrykke et gledesbrøl over dette fantastiske arcadespillet!! Vanvittig moro. Det er de samme folka som har laget NHL 09 som står bak, og det merkes. Styringen er helt lik det man er vant til fra NHL 09.

For de uinvidde så er NHl 3 on 3 et nedlastbart hockeyspill med ingen regler, ingen dropper. Kan minne om mario kart meets NHL 09. I stedet for sopper og skall, får man i stedet ting som gjør deg superrask, superskudd, at du fryser til is, at keeper blir enten veldig liten eller stor osv..

Anbefaler alle å laste det ned!

Endret av husgutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://xbox360.ign.com/objects/143/14304050.html#reviews

Tidenes latterligste anmeldelse, se også på de 80 hissige kommentarene i forhold til anmeldelsen. samme går til Vg anmelder.

Hvorfor sammenligne et spill til 50 med et til 600 kroner?? Herrejemini, vil man ha et ekte hockeyspill kjøper du selvsagt NHL 09, du finner ikke bedre hockeyspill.

Men som arcadespill ( det ligger jo i navnet), useriøs moro til 40-50 spenn, så er dette ustyrtelig morsomt. Det blir som å sammenligne Mario kart med Forza 2..

For meg som ikke er sååå hockeymann,som har behov eller lyst til å bruke 5-600 på nhl 09, mener jeg ihvertfall at spillet er konge!

Lenke til kommentar
http://xbox360.ign.com/objects/143/14304050.html#reviews

Tidenes latterligste anmeldelse, se også på de 80 hissige kommentarene i forhold til anmeldelsen. samme går til Vg anmelder.

Hvorfor sammenligne et spill til 50 med et til 600 kroner?? Herrejemini, vil man ha et ekte hockeyspill kjøper du selvsagt NHL 09, du finner ikke bedre hockeyspill.

Men som arcadespill ( det ligger jo i navnet), useriøs moro til 40-50 spenn, så er dette ustyrtelig morsomt. Det blir som å sammenligne Mario kart med Forza 2..

For meg som ikke er sååå hockeymann,som har behov eller lyst til å bruke 5-600 på nhl 09, mener jeg ihvertfall at spillet er konge!

Enig på alle punkter.. Dette spillet skal jo bare være enkel moro, og det er det så absolutt.. Jeg er ihvertfall hekta =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...