1915 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 har kort og kontant, hviss jeg bytter til frihet, mister jeg alt jeg har på kontantkortet da ? eller kan jeg ringe dem opp eller noe ? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 *bøømp* vet at jeg ikke skal bumpe. men ingen som vet ? Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du mistar det du har att å ringe for. Dersom du kontaktar kundesørvis kan du få det resterande ringebeløpet utbetalt på konto nr. xxxxxxxxxxx, minus 50 kr. i gebyr. Evt. kan du tømme kortet fyrst på f.eks. ringing, sms, mobilt breiband (internett på hytta i vinterferien), ringetonar, Telenor sin musikkbutikk, gje til Norsk Folkehjelp osv. For å nemne noko. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 takker. da skal jeg bruke det opp før jeg bytter abonnement. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) takker. da skal jeg bruke det opp før jeg bytter abonnement. Hææææ? Jeg har akkurat vært innom Telenors hjemmesider og testet bytting fra Djuice NetCash til Frihet. Da fikk jeg denne beskjeden: "Hvis du har gjenstående beløp på din ringesaldo vil dette komme som fratrekk på din neste faktura." Endret 21. februar 2009 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Då er det nok det som er det rette, og eg må berre innrømme at eg ikkje hadde nok greie på det. Endret 21. februar 2009 av torbjornen Lenke til kommentar
Babality Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Dette gjelder vel bare dersom du går fra et telenor kontantkort til et telenor abbonoment? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå