Khaffner Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) GNOME Do Docky Jeg fikset dette på min pc(ubuntu 8.10) igår kveld og har et par problemer/spørsmål: - Hvordan kan jeg gjøre bakgrunnen gjennomsiktig? Å skru ned Opacity under fargeinstillingene hjelper ikke. - Hvordan kan jeg fjerne det store lilla ikonet på docken til Gnome do? - Hvis jeg ikke kan fjerne ikonet, hvordan kan jeg i det minste flytte det? - Hvis jeg drar et .exe-program ned i docken dukker det opp som en blå firkant med tannhjul; det vanlige ikonet. Hvordan kan jeg endre dette ikonet?(hjelper ikke å endre ikonet på fila, så flytte det ned i docken) Noen med erfaring eller google-skills som kan hjelpe meg? edit: fikset spm. 2 Endret 23. februar 2009 av khaffner Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 - Hvordan kan jeg fjerne det store lilla ikonet til Gnome do? Fjern haken helt nederst der. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg mener det lilla ikonet på dock-en, ikke på panelet Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 23. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2009 nytt spørsmål i førstepost Lenke til kommentar
oj88 Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Dessverre for mange ting som ikke kan endres i GNOME DO Docky (forløpig). Skulle hatt samme muligheter som AWN. Men kikker du i ikonene som følger med GNOME Do-pakken så kan du vel erstatte det lilla med et annet. Endret 23. februar 2009 av oj88 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå