spetwols Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei -_- Jeg sliter endel naa f.rks paa lQrdags kvelden. Har jo 700 filmer og velge om. Jeg har lyst til og se terminator 2, men samtidig skrekk film, eller true lies osv. Saa jeg kan gaa rundt og se filmene i 30 min fQr jeg har funnet en jeg vil se xD Har dere noen taktikker hva dere pleier og gjQre ? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Du skal se en film du vil se. Hvis du vakler mellom flere filmer må du bare bestemme deg for en, det finnes ingen taktikk for å velge film. Men du kan for eksempel trekke lodd. Lenke til kommentar
MforMats Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Om du har veldig god tid børr du utnytte anledningen til å se en film som varer lenge. Jeg har alt for mange filmer med lanf spilletid ståand usett i hylla på grunn av tidsmangel :/ Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 sliter selv med dette. det jeg har funnet ut er at jeg må bare ta den første filmen jeg finner jeg vil se, og ikke se tilbake. blir bare tull når jeg ser mer, og finner 4 andre jeg også vil se. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Viss jeg er i veldig stor tvil bruker jeg denne: http://random.org/integers/ Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Jeg bare står og glor på filmhylla til jeg omsider får valgt meg ut en film. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Jeg prioriterer usette filmer framfor de jeg allerede har sett. De står lett tilgjengelig ved siden av hyllene. Er filmen verdt å ha/skal sees igjen, settes den inn. Ønsker jeg derimot ikke å sløse plass, så selges den til Gamespot. Endret 22. februar 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvor mye får du for å selge en film til Gamestop? Jeg skjønner at der kan variere, men ca? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 (endret) Hvor mye får du for å selge en film til Gamestop? Jeg skjønner at der kan variere, men ca? Du blir ikke rik av det, for å si det slik. 10-20kr er det jeg får vanligvis. Veldig greit for å rydde opp i hylla, samt at du får litt penger for å kjøpe et par titler i butikken som du har lyst på. Endret 23. februar 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Er ofte et problem å velge film - spesielt om vi er flere stykker som skal plukke ut en film. Jeg pleier som regel å gjøre som Tjalla, nemlig å prioritere de usette filmene. Er jeg veldig i stuss over et par filmer, så har det hendt at jeg har sjekket IMDb og gått for den med høyest score. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Prøver alltid å velge filmer jeg ikke har sett før, men ettersom de virker dårlige i utgangspunktet, blir det vanskelig å sette den på. Så ender ofte opp med filmer som jeg vet jeg liker/har sett før Dersom jeg og dama skal se film, så blir det verre. Når jeg spør hvilken film vi skal se; Hun: Nei det går for det samme det. Jeg: Åkei da ser vi "tittel" Hun: Neeh. Er egentlig ikke så gira på den. Jeg: Da tar vi denne "tar fram en film" Hun: Neeh. Da spiller jeg pc heller. Jeg: Men faen velg en film du da. Hun: Men det er det samme for meg, sier jeg jo. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Prøver alltid å velge filmer jeg ikke har sett før, men ettersom de virker dårlige i utgangspunktet, blir det vanskelig å sette den på. Så ender ofte opp med filmer som jeg vet jeg liker/har sett før Dersom jeg og dama skal se film, så blir det verre. Når jeg spør hvilken film vi skal se; Hun: Nei det går for det samme det. Jeg: Åkei da ser vi "tittel" Hun: Neeh. Er egentlig ikke så gira på den. Jeg: Da tar vi denne "tar fram en film" Hun: Neeh. Da spiller jeg pc heller. Jeg: Men faen velg en film du da. Hun: Men det er det samme for meg, sier jeg jo. Høres kjent ut. Lenke til kommentar
SirUstinov Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg ser en av de usette, har alltid usette filmer på lager. Så det blir ikke så vanskelig Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Pløyer igjennom femti- og sekstitallsklassikere for tiden. Nok å ta av, for å si det sånn Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Velger ut alle jeg ikke er så gira på å se, så velger jeg det jeg sitter igjen med. Lenke til kommentar
BullStrike Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Jeg pleier å se på film trailere på youtube.. Det hjelper ofte. Men av å til så bare blar jeg igjenom alle filmene mine (Jeg kan huske så i si alle filmene jeg noen gang har sett..) så ser jeg på forsiden å får et "flash" av noen sener i filmen, å hvis jeg ser noe jeg liker, så ser jeg den :!: Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Prøver alltid å velge filmer jeg ikke har sett før, men ettersom de virker dårlige i utgangspunktet, blir det vanskelig å sette den på. Så ender ofte opp med filmer som jeg vet jeg liker/har sett før Dersom jeg og dama skal se film, så blir det verre. Når jeg spør hvilken film vi skal se; Hun: Nei det går for det samme det. Jeg: Åkei da ser vi "tittel" Hun: Neeh. Er egentlig ikke så gira på den. Jeg: Da tar vi denne "tar fram en film" Hun: Neeh. Da spiller jeg pc heller. Jeg: Men faen velg en film du da. Hun: Men det er det samme for meg, sier jeg jo. Jesus. Godt jeg ikke er den eneste som har det slik. Som regel blir det filmer som er sett før. Usual Suspects er den jeg ender opp med i 7 av 10 tilfeller Ellers er det 'kjøleskapmetoden'.. se og lete.. lengee Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Eg sliter også veldig med å velge Blir som oftast at eg lukker igjen øynene og velger ut ein dvd vist eg bruker alt for lang tid på å velge ein film. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Velger ut hvilken film jeg skal se utfra humør, tid, osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå