Gå til innhold

Hvordan velger du ut hvilken film du skal se?

spetwols

Anbefalte innlegg

Hei -_-

Jeg sliter endel naa f.rks paa lQrdags kvelden. Har jo 700 filmer og velge om. Jeg har lyst til og se terminator 2, men samtidig skrekk film, eller true lies osv. Saa jeg kan gaa rundt og se filmene i 30 min fQr jeg har funnet en jeg vil se xD

Har dere noen taktikker hva dere pleier og gjQre ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prioriterer usette filmer framfor de jeg allerede har sett. De står lett tilgjengelig ved siden av hyllene. Er filmen verdt å ha/skal sees igjen, settes den inn. Ønsker jeg derimot ikke å sløse plass, så selges den til Gamespot.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Hvor mye får du for å selge en film til Gamestop? Jeg skjønner at der kan variere, men ca?

Du blir ikke rik av det, for å si det slik. 10-20kr er det jeg får vanligvis. Veldig greit for å rydde opp i hylla, samt at du får litt penger for å kjøpe et par titler i butikken som du har lyst på.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Er ofte et problem å velge film - spesielt om vi er flere stykker som skal plukke ut en film. Jeg pleier som regel å gjøre som Tjalla, nemlig å prioritere de usette filmene. Er jeg veldig i stuss over et par filmer, så har det hendt at jeg har sjekket IMDb og gått for den med høyest score.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Prøver alltid å velge filmer jeg ikke har sett før, men ettersom de virker dårlige i utgangspunktet, blir det vanskelig å sette den på. Så ender ofte opp med filmer som jeg vet jeg liker/har sett før :blush:

Dersom jeg og dama skal se film, så blir det verre. Når jeg spør hvilken film vi skal se;

Hun: Nei det går for det samme det.

Jeg: Åkei da ser vi "tittel"

Hun: Neeh. Er egentlig ikke så gira på den.

Jeg: Da tar vi denne "tar fram en film"

Hun: Neeh. Da spiller jeg pc heller.

Jeg: Men faen velg en film du da.

Hun: Men det er det samme for meg, sier jeg jo.

:shrug:

Lenke til kommentar
Prøver alltid å velge filmer jeg ikke har sett før, men ettersom de virker dårlige i utgangspunktet, blir det vanskelig å sette den på. Så ender ofte opp med filmer som jeg vet jeg liker/har sett før :blush:

Dersom jeg og dama skal se film, så blir det verre. Når jeg spør hvilken film vi skal se;

Høres kjent ut.

Lenke til kommentar

Jeg pleier å se på film trailere på youtube.. Det hjelper ofte.

Men av å til så bare blar jeg igjenom alle filmene mine (Jeg kan huske så i si alle filmene jeg noen gang har sett..) så ser jeg på forsiden å får et "flash" av noen sener i filmen, å hvis jeg ser noe jeg liker, så ser jeg den :!:

Lenke til kommentar

Jesus. Godt jeg ikke er den eneste som har det slik.

Som regel blir det filmer som er sett før. Usual Suspects er den jeg ender opp med i 7 av 10 tilfeller :wee: Ellers er det 'kjøleskapmetoden'.. se og lete.. lengee

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...