Gå til innhold

Er det noen billige 120GB disker å oppdrive for tiden?

hagfors

Anbefalte innlegg

Har fulgt med på prisguiden ganske lenge nå, og det virker som om de forhandlerene som opererer med priser rundt 1000-lappen aldri har disker på lager. Den antatte leveringsdatoen blir hele tiden skjøvet bakover osv.

Er det noen som kjenner til noen steder som selger disse diskene til rundt 1000 eller er billigste realistiske pris rundt 13-1400?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jøss det gikk fort, de var på lager da jeg skrev posten.

Mulig de er fake, men fungerte helt fint, jeg har hatt min i en måned eller to? Ringte MS support, de sa det ikke var noe problem å bruke den hverken med tanke på XBLive! Terms Of Use eller garantien på 360en.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Jøss det gikk fort, de var på lager da jeg skrev posten.

Mulig de er fake, men fungerte helt fint, jeg har hatt min i en måned eller to? Ringte MS support, de sa det ikke var noe problem å bruke den hverken med tanke på XBLive! Terms Of Use eller garantien på 360en.

Er du sikker på at den var på lager? Har tittet noen dager nå, virker ikke som det har kommet noen på lager.

Lenke til kommentar

Iflg. Xbox support så er svaret nei. Jeg sa at disken var kjøpt i HK og kan være uoriginal, hun mente at så lenge den var merket med at den var kompatibel med 360en og fungerte så var det ok.

Mener bestemt at jeg så den var på lager, men jeg var bare kjapt innom sia så jeg kan ha tatt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...