hagfors Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har fulgt med på prisguiden ganske lenge nå, og det virker som om de forhandlerene som opererer med priser rundt 1000-lappen aldri har disker på lager. Den antatte leveringsdatoen blir hele tiden skjøvet bakover osv. Er det noen som kjenner til noen steder som selger disse diskene til rundt 1000 eller er billigste realistiske pris rundt 13-1400? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva med denne? 532,- inkl. frakt +evt mva om den blir stoppa i tolla. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Sold out Item is temporarily sold out. og husk den er "fake" da. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Jøss det gikk fort, de var på lager da jeg skrev posten. Mulig de er fake, men fungerte helt fint, jeg har hatt min i en måned eller to? Ringte MS support, de sa det ikke var noe problem å bruke den hverken med tanke på XBLive! Terms Of Use eller garantien på 360en. Endret 21. februar 2009 av thklinge Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jøss det gikk fort, de var på lager da jeg skrev posten. Mulig de er fake, men fungerte helt fint, jeg har hatt min i en måned eller to? Ringte MS support, de sa det ikke var noe problem å bruke den hverken med tanke på XBLive! Terms Of Use eller garantien på 360en. Er du sikker på at den var på lager? Har tittet noen dager nå, virker ikke som det har kommet noen på lager. Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Hmm, tenkte mest på orginal forsåvidt, men tja, kan jo vurdere fake. Har bare hørt en del rykter om at man kan bannes fra XBL for å bruke uorginale disker, vet ikke om det stemmer eller ikke. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Iflg. Xbox support så er svaret nei. Jeg sa at disken var kjøpt i HK og kan være uoriginal, hun mente at så lenge den var merket med at den var kompatibel med 360en og fungerte så var det ok. Mener bestemt at jeg så den var på lager, men jeg var bare kjapt innom sia så jeg kan ha tatt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå