v_222 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ey, jeg arrangerte en fest hjemme i går, gikk faktisk jævlig bra! Problemet er at det lukter av øl som F hjemme her, vi prøvde å lufte med åpne dører og vinduer, gikk ikke så bra. Noen som har tips på hvordan man fjerner lukta? Jeg har ca 24 timer på meg : D Takker Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Vask ned leiligheta. Det som lager ølluktga er ølrester som ligger igjen på gulvet eller andre steder. Gammelt øl lukter gammelt øl inntil det er vasket bort. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 vaske? hehe det er ikke så mye verre en det.. litt mye grønnsåpe når man vasker gulvet og vaske av bordet/stolene og ut med gammle flasker.. Kanskje lufte litt.. så er det gjort. Lenke til kommentar
v_222 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 yeah, har gjort det iallefall oppå, men de sier det lukter der ennå Lenke til kommentar
vofferud Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 sikkert noen som har sølt i sofaen el noe;) Lenke til kommentar
festen Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 Du kan prøve edikk. Den blanke typen. Ikke ha det i et glass, men ha det i en stor balje, eller flere bøtter slik at det blir størst mulig areal som for kontakt med luft. Det trengs noen timer, ikke ha det for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå