Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i snart fem måneder. Vi har det utrolig fint sammen, og vi elsker hverandre. Det er likevel noe jeg ikke helt forstår. Jeg har spurt han ut om hvem han har vært sammen med tidligere og hvem han har holdt på med og sånne ting. Men han spør aldri tilbake. Hvorfor det? Er han bekymret for hva jeg vil si? Han vet at jeg ikke har hatt sex med noen andre før, men mer enn det tror jeg ikke han vet. Hvorfor spør han ikke tilbake? Lenke til kommentar
Panzerhanssen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Fordi han ikke bryr seg om det? Nå er det deg og han, ikke deg, dine tidligere og han Endret 21. februar 2009 av Emblazer Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fordi han nok ikke VIL vite slike ting. Det kan gjøre forholdet ustabilt,skjult sjalusi kan oppstå pga av prat om tidligere partnere. sex opplevelser osv Hadde jeg vært deg ville jeg heller sett på det som en styrke. han driter i dine tidligere kjærester og sexpartnere, det er deg å han det nå handler om. ikke fortiden Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, dette handler nok om at han bare vil glemme gamle forhold.. Damen min spørr litt om forhold jeg har hatt før og sånn, men jeg gidder aldri å spørre å hennes, fordi hun snakker om det uansett, noe jeg av og til ser på som ganske kjipt..Jeg gir egentlig faen i gamle kjærester hun har hatt! Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg snakker aldri om sånn ting om meg selv, siden han ikke spør. Synes bare det er litt rart etter som jeg graver og spør, og han aldri gjør det. Men men Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor vil du at han skal spørre? Lenke til kommentar
S0ppel Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg snakker aldri om sånn ting om meg selv, siden han ikke spør. Synes bare det er litt rart etter som jeg graver og spør, og han aldri gjør det. Men men Du skal bare være glad for dette, stol på meg.. Viser at han driter i dine forrige flammer Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor vil du at han skal spørre? Fordi da viser han på en måte at han vil vite så mye som mulig om meg, og at han bryr seg om meg. Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg snakker aldri om sånn ting om meg selv, siden han ikke spør. Synes bare det er litt rart etter som jeg graver og spør, og han aldri gjør det. Men men Du skal bare være glad for dette, stol på meg.. Viser at han driter i dine forrige flammer Hehe, okei Var redd for at han var litt usikker på seg selv, ttersom han aldri har vært sammen med noen på ordentlig før. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 din fortid er ikke deg. Han setter pris på den du er nå Ikke lev i fortiden. Den kan du ikke gjøre noe med. Lev i nuet Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor vil du at han skal spørre? Fordi da viser han på en måte at han vil vite så mye som mulig om meg, og at han bryr seg om meg. Han bryr seg nok om deg , men akkurat hvem du hadde sex med eller hvem som tok møydommen din det driter han nok i. for det ER IKKE viktig for han Alså det er ikke relevant for han å vite slikt . Selv om det skulle føre til at han blir bedre kjent med deg. det finnes jo tusen andre ting å prate om en akkurat det Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 din fortid er ikke deg. Han setter pris på den du er nå Ikke lev i fortiden. Den kan du ikke gjøre noe med. Lev i nuet Haha, likte den der Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_* Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor vil du at han skal spørre? Fordi da viser han på en måte at han vil vite så mye som mulig om meg, og at han bryr seg om meg. Han bryr seg nok om deg , men akkurat hvem du hadde sex med eller hvem som tok møydommen din det driter han nok i. for det ER IKKE viktig for han Alså det er ikke relevant for han å vite slikt . Selv om det skulle føre til at han blir bedre kjent med deg. det finnes jo tusen andre ting å prate om en akkurat det Så sant, så sant Thanx Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mange som ikke liker å høre sånt, vettu. Sats på det ^^ Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Det jeg ikke skjønner er hvorfor du maser så mye på han. La oss si om hadde vært med 100andre jenter og vært involvert i mye bråk og tull. Ville du elsket han mindre? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Han driter i hvem du har pult og er glad og fornøyd med deg og det og ha deg. Hva pokker gnåler du etter kjerring? Lenke til kommentar
MasterOfColours Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Han driter i hvem du har pult og er glad og fornøyd med deg og det og ha deg. Hva pokker gnåler du etter kjerring? Du tok ordene rett ut av munnen min. Lenke til kommentar
Iverfar Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Ikke tving det ut av han. Jeg er også totalt uinterressert i hva jenta har gjort og hvem hun har vært med før meg. Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 dette er et spm som for mange åpner for sjalusi og dårlig selvtillitt, så kan være derfor, eller han driter i hvem du har vært med fordi han er med deg nå.. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 23. februar 2009 Del Skrevet 23. februar 2009 Hvorfor vil du at han skal spørre?Fordi da viser han på en måte at han vil vite så mye som mulig om meg, og at han bryr seg om meg. Vil vite mye om deg? Er vel mer om din seksuelle fortid, noe han sikkert ikke vil ha svirrende rundt i hodet. Har selv sagt til min kjæreste at jeg ikke vil vite noe om hennes seksuelle fortid, hvorfor ska jeg bry meg egentlig? Og hvorfor bryr du deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå