Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner meg ikke helt på kjæresten..

Gjest Guest_Undreren_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Undreren_*

Jeg og kjæresten min har nå vært sammen i snart fem måneder. Vi har det utrolig fint sammen, og vi elsker hverandre. Det er likevel noe jeg ikke helt forstår.

Jeg har spurt han ut om hvem han har vært sammen med tidligere og hvem han har holdt på med og sånne ting. Men han spør aldri tilbake. Hvorfor det? Er han bekymret for hva jeg vil si? Han vet at jeg ikke har hatt sex med noen andre før, men mer enn det tror jeg ikke han vet. Hvorfor spør han ikke tilbake?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi han nok ikke VIL vite slike ting. Det kan gjøre forholdet ustabilt,skjult sjalusi kan oppstå pga av prat om tidligere partnere. sex opplevelser osv

Hadde jeg vært deg ville jeg heller sett på det som en styrke. han driter i dine tidligere kjærester og sexpartnere, det er deg å han det nå handler om. ikke fortiden :)

Lenke til kommentar

Ja, dette handler nok om at han bare vil glemme gamle forhold.. Damen min spørr litt om forhold jeg har hatt før og sånn, men jeg gidder aldri å spørre å hennes, fordi hun snakker om det uansett, noe jeg av og til ser på som ganske kjipt..Jeg gir egentlig faen i gamle kjærester hun har hatt!

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_*

Jeg snakker aldri om sånn ting om meg selv, siden han ikke spør. Synes bare det er litt rart etter som jeg graver og spør, og han aldri gjør det. Men men :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg snakker aldri om sånn ting om meg selv, siden han ikke spør. Synes bare det er litt rart etter som jeg graver og spør, og han aldri gjør det. Men men :hmm:

Du skal bare være glad for dette, stol på meg.. Viser at han driter i dine forrige flammer

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_*
Hvorfor vil du at han skal spørre?

Fordi da viser han på en måte at han vil vite så mye som mulig om meg, og at han bryr seg om meg.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_*

Du skal bare være glad for dette, stol på meg.. Viser at han driter i dine forrige flammer

Hehe, okei :) Var redd for at han var litt usikker på seg selv, ttersom han aldri har vært sammen med noen på ordentlig før.

Lenke til kommentar

Fordi da viser han på en måte at han vil vite så mye som mulig om meg, og at han bryr seg om meg.

Han bryr seg nok om deg , men akkurat hvem du hadde sex med eller hvem som tok møydommen din det driter han nok i. for det ER IKKE viktig for han :)

Alså det er ikke relevant for han å vite slikt . Selv om det skulle føre til at han blir bedre kjent med deg. det finnes jo tusen andre ting å prate om en akkurat det :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_*
din fortid er ikke deg. Han setter pris på den du er nå :)

Ikke lev i fortiden. Den kan du ikke gjøre noe med. Lev i nuet :)

Haha, likte den der :)

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Undreren_*

Han bryr seg nok om deg , men akkurat hvem du hadde sex med eller hvem som tok møydommen din det driter han nok i. for det ER IKKE viktig for han :)

Alså det er ikke relevant for han å vite slikt . Selv om det skulle føre til at han blir bedre kjent med deg. det finnes jo tusen andre ting å prate om en akkurat det :)

Så sant, så sant :) Thanx :)

Lenke til kommentar

Vil vite mye om deg? Er vel mer om din seksuelle fortid, noe han sikkert ikke vil ha svirrende rundt i hodet. Har selv sagt til min kjæreste at jeg ikke vil vite noe om hennes seksuelle fortid, hvorfor ska jeg bry meg egentlig? Og hvorfor bryr du deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...