monzilla Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Nå vet jeg ikke helt om dette er mulig, men idèen slo meg i sted. Hadde det vært mulig å fått en varsling hver gang noen quoter et innlegg en har skrevet? Finnes det kanskje allerede en slik funksjon som jeg ikke har fått med meg? For vi som er aktiv i mange tråder av gangen hadde dette vært fantastisk med tanke på å holde oversikt, og fått svart de som skal svares Var bare en tanke i øyeblikket. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Viss det ikkje finnes fra før, så stemmer eg for dette Endret 21. februar 2009 av Mutu Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Man kan motta en varsling når noen oppretter nye innlegg i en tråd man abonnerer på. Blir noe av det samme. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Ikke helt. Se for deg såpeboksen og andre store tråder Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, det blir totalt kaos med over hundre e-poster om dagen Prinsippet er det samme. Blir varslet. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Hehe, nei det blir ikke det samme. Det er forskjell på å bli varslet når noen skriver noe nytt i tråden, og når noen quoter noe en har skrevet. Jeg tenkte ikke på e-post varsling, heller en slags tabell a la nyeste poster på forumet etc. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Det kunne vært en ide ja. Å søke på eget nick og merke av "vis som innlegg" vil normalt også få frem treff hvor du er blitt quotet, men søkefunksjonen ser ut til å ha hengt seg litt noe jeg vil be drift se litt på. Lenke til kommentar
Leska Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=my_forum Då eg dreiv på med vBulletin såg eg ikkje nåke quote-varslings mods, så trur dette ville vært svært vanskeleg å laga til, om i det heile tatt mulig uten å ha laga alt frå begynnelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg