ole-c Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 I går lærte jeg et triks av en kamerat hvordan man gjør slik at man ikke klarer å åpne håndflaten. Man ta to fingre i hånden (slik dere gjør når dere koser dere, bare dere bytter cocken ut med to fingre), så klemmer man alt man orker i ca 30sek, for så å slippe løs de to fingrene, slik at de to fingrene så vidt kommer ut av hånda de, hånda skal se lik ut som når du klemte. Etter dette beføler noen hånda de, veldig svakt, akkurat som kiling, bare så vidt noen skal touche hånda di. Så prøver du å åpne hånda sent. Vet dere om noen lignende voodoo/paralyse triks? Lenke til kommentar
Trygve Onnestad Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ? Vodoo? Er vel så langt fra Vodoo du kommer det der Kan vel nesten ikke kalles paralyse heller Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 ? Vodoo? Er vel så langt fra Vodoo du kommer det der Kan vel nesten ikke kalles paralyse heller Jeg kan ikke definisjonen på voodoo, men måtte jo kalle det noe Jeg er heller ikke så veldig sikker på hva paralyse er heller, men har gamet litt oppigjennom åra, så tror jeg vet sånn ca hva det er. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fikk det ikke til å funke, men jeg kan noe lignende som alltid funker! Dere må være to (eller flere). Den ene åpner håndflaten, den andre klasker hard på den åpne håndflaten. Med en gang skal den klaskede hånden lukkes. Så skal den knyttneven knas og klemmes av en eller flere personer så hardt at knyttneven blir hvit, dette tar gjerne ca 20 sek. Så skal hånden åpnes rolig, så kjenner man blodet og fargen komme tilbake. Hvis det ikke funker: kna lengre Håper dette ikke var uklart Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Stå mellom en døråpning og press med armene mot veggen en stund og så går du til et åpent sted så slapper du helt av i armene. De løfter seg opp nesten av seg selv. Endret 21. februar 2009 av Haawy Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Stå mellom en døråpning og press med armene mot veggen en stund og så går du til et åpent sted så slapper du helt av i armene. De løfter seg opp nesten av seg selv. Lest i Donald blad, tips og triks? Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Fikk det ikke til å funke, men jeg kan noe lignende som alltid funker!Dere må være to (eller flere). Den ene åpner håndflaten, den andre klasker hard på den åpne håndflaten. Med en gang skal den klaskede hånden lukkes. Så skal den knyttneven knas og klemmes av en eller flere personer så hardt at knyttneven blir hvit, dette tar gjerne ca 20 sek. Så skal hånden åpnes rolig, så kjenner man blodet og fargen komme tilbake. Hvis det ikke funker: kna lengre Håper dette ikke var uklart Denne skal prøves, men det er bare meg i huset for øyeblikket Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Stå mellom en døråpning og press med armene mot veggen en stund og så går du til et åpent sted så slapper du helt av i armene. De løfter seg opp nesten av seg selv. Lest i Donald blad, tips og triks? Nei, men det tror jeg du gjør. Det er lenge siden jeg lærte det der Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 22. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2009 Stå mellom en døråpning og press med armene mot veggen en stund og så går du til et åpent sted så slapper du helt av i armene. De løfter seg opp nesten av seg selv. Lest i Donald blad, tips og triks? Nei, men det tror jeg du gjør. Det er lenge siden jeg lærte det der Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå