raidon9200 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) hei jeg kjøpte meg en ny hardisk for ikke så lenge siden. jeg byttet den ut begrunn av at jeg hadde for lite plass på den gamle + den var for gamel xD men det er at den nye så sto det at kapasiteten var 500GB, men når jeg ser på den så står det bare 127GB!! og det vil si at min gamle er 200GB står det. og den har kapasistet på 189GB. så WTF? noen som veit ka jeg kan gjøre for å få full kapasitet eller ble jeg lurt!!:S plx answer fast Endret 21. februar 2009 av raidon9200 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva slags Windows har du? Kanskje ikke oppgradert på mange år? https://www.diskusjon.no/index.php?session=...howtopic=165302 Lenke til kommentar
raidon9200 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 jeg har nå oppdatert til windows-xp service pack 2. men får ikke opp til nr 3. for jeg får ikke til å få den aktiveringen for windows til å være kobla til internette :S sliter med det også xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå