TLS Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 Av en eller annen grunn fungerer ikke detonator 4 på PC-en min. Jeg lasta ned det 4 fra hjemmesida til nVidia og fjernet den gamle driveren som var det 3, og så la jeg inn det 4 og starta maskina på nytt. Problemet er at maskina henger seg opp/stopper opp før jeg kommer inn i windows 98. Jeg har ge-Force 256. Tips tas imot med glede :smile: Lenke til kommentar
TLS Skrevet 1. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2001 Ingen andre som har hatt problemer med dette ? Er vel på tide å skaffe nytt skjermkort da... [ Denne Melding var redigert av: TLS på 2001-10-01 13:23 ] Lenke til kommentar
xeon Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Noen skjermkort har problemer med drivere som ikke er fra produsenten, vent på den driveren!! Lenke til kommentar
gaaten Skrevet 11. oktober 2001 Del Skrevet 11. oktober 2001 Hallais, jeg har det samme problemet med mitt geforce 256 ddr kort fra creative. Rart altså, har aldri hatt problemer med nvidias drivere før. Lenke til kommentar
TLS Skrevet 13. oktober 2001 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2001 takk for svar, og ja hage, det er Tormod. Jeg løste problemet ved å formater harddisken, ordner opp i det meste det :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå