Rhinox Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Jeg går en hundrings i minus, jeg. Lenke til kommentar
Deleted__- Skrevet 1. mars 2009 Del Skrevet 1. mars 2009 Jeg regner med jeg fyller opp årets BSU-kvote med lønningen jeg får iløpet av et par dager. Da fortsetter sparingen på høyrente. Lenke til kommentar
kaolla89 Skrevet 9. mars 2009 Del Skrevet 9. mars 2009 Jeg er snart 20, er ikke ferdig med vgs enda.. bor hjemme, og har 300 kr på konto!! Yey xD Konfirmasjonspengene mine gikk til 2 laptoper, fordi noen sølte øl på den første. xD Men ihvertfall så har foreldrene mine penger, og jeg er ganske bortskjemt så det gjør ingenting Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. mars 2009 Del Skrevet 10. mars 2009 Rundet 100k for første gang i dag... :!: Blir snart 19, så klarte det før, som var et lite mål. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Knapt 12,- på brukskontoen Noe mer på BSU og enda mer på sparekontoen. Men kan de pengene hjelpe meg i dag? Neppe... Og jeg som vil kjøre dualscreen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå