Bata Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Har foreldra dine satsa på fond ? WOW grats, det er det HELT ALENE OM. Jeg har mer på fond enn deg, jeg må si det purt ut i fra at denne tråden er det mest provoserende jeg har sett siden Siv Jensen ble født. Og å forsvare meg mot evt. anklager om missunelse på grunn av alt dette usnille Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Nei ikke noe ustabilt fond her. Har solgt meg selv i flere år så derfor jeg har så mye Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg er 16, går mekk, slakker rundt på et verksted. Har 156000 på sparekontoen, moped til 12 k, pc til 15k og 300 kr på kortet mitt så blæææææh Du må enten bli direktør for et stort firma, ellers komme jeg til å vinne. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Vet korte innlegg ikke er lov men altså: Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Grattis Det er en bra sum til å være 16år. Jeg har fire ganger så mye atm. Men du har mange år å la det gro på ! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Bra gjort! Spar dem til du skal inn på boligmarkedet, og fortsett og spar. Det er trolig det lureste du kan gjøre. Jeg hadde over 200'000 på konto da jeg kjøpte min første bolig, og det gjorde ting så utrolig mye enklere. Ps: Bruk BSU-konto, der er det store summer å spare når man tar opp boliglån. Endret 25. februar 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg elsker faktisk å spare. Men får fnatt av folk som stadig sier: "lev hver dag som om det var den siste". Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Jeg har nå 2700 kroner på konto etter å ha betalt husleie. Synes det er ganske rått. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Tror at jeg har rundt 7 kroner på konto jeg I win! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg elsker faktisk å spare. Men får fnatt av folk som stadig sier: "lev hver dag som om det var den siste". Du og jeg er som dag og natt. Jeg får fnatt av folk som maser om at jeg må spare pengene mine. Tjener rundt 25.000 i måneden og sløser det meste bort på ting og tang jeg har lyst på og får ofte høre det av venner og bekjente. Hvis du har så jævlig lyst til å se penga gro fast i bordet så få dine egne penger da vel Men bra for deg at du liker å spare, du kommer nok til å ha mye mer penger enn meg når vi begge er 80 og bor på gamlehjem. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg har også penger på konto enn så lenge. Alt skal brukes på MC her ! Hva er poenget med penger når man ikke skal bruke dem? Hmm...? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Trikset er å spare dem til man faktisk trenger det man skal dem på. Endret 27. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Trikset er å spare dem til man faktisk trenger det man skal dem på. Hvor lærte du det supertrikset? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Husmorskolen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fikk selv lønn, feriepenger fra da jeg jobber for min forrige sjef og stipend i dag . Lenke til kommentar
ole-c Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg elsker faktisk å spare. Men får fnatt av folk som stadig sier: "lev hver dag som om det var den siste". Du og jeg er som dag og natt. Jeg får fnatt av folk som maser om at jeg må spare pengene mine. Tjener rundt 25.000 i måneden og sløser det meste bort på ting og tang jeg har lyst på og får ofte høre det av venner og bekjente. Hvis du har så jævlig lyst til å se penga gro fast i bordet så få dine egne penger da vel Men bra for deg at du liker å spare, du kommer nok til å ha mye mer penger enn meg når vi begge er 80 og bor på gamlehjem. Hehe Bortsett fra at jeg ikke skal bo på gamlehjem. Skal bo i en villa i Florida, Miami. Den er sikkert stor nok til at du kan få lov til å bo der. Feriene går til Las Vegas Lenke til kommentar
MagicCheeseball Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Alt går til bensin, mat og tull og fjas here. Når jeg får jobb skal jeg spare til bedre bil med bakhjulsstrekk! Hvor får dere så masse penger fra når dere er 16 år? 156000kr er jo en del.. Bare jobbing eller en smule spons fra familien? Endret 27. februar 2009 av MagicCheeseball Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hvis man setter opp et budsjett er det enda lettere å spare penger også. Etter at vi begynte med mnd-budsjett her i huset, så sparer vi tilsammen over 5500 kroner i mnd, pluss at vi sitter igjen med ca 2000 kroner hver til tang og fjas etter at alle regninger, huslån og utgifter er tatt i betraktning. Man får mye bedre oversikt over pengestrømmen med en gang man setter opp et budsjett. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Hvor får dere så masse penger fra når dere er 16 år?156000kr er jo en del.. Bare jobbing eller en smule spons fra familien? Her er det i hvert fall jobb . Har dog ikke så mye enda, "kun" 38 000 for øyeblikket (startet å spare for alvor i slutten av januar, hadde før 31. januar 5 000). Endret 28. februar 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå