Gå til innhold

Har 59300 på konto


ole-c

Anbefalte innlegg

Har foreldra dine satsa på fond ? WOW grats, det er det HELT ALENE OM.

 

Jeg har mer på fond enn deg, jeg må si det purt ut i fra at denne tråden er det mest provoserende jeg har sett siden Siv Jensen ble født. Og å forsvare meg mot evt. anklager om missunelse på grunn av alt dette usnille :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra gjort!

Spar dem til du skal inn på boligmarkedet, og fortsett og spar. Det er trolig det lureste du kan gjøre. :)

 

Jeg hadde over 200'000 på konto da jeg kjøpte min første bolig, og det gjorde ting så utrolig mye enklere.

Ps: Bruk BSU-konto, der er det store summer å spare når man tar opp boliglån.

Endret av YellowCake
Lenke til kommentar
Jeg elsker faktisk å spare. :D

Men får fnatt av folk som stadig sier: "lev hver dag som om det var den siste". :no:

Du og jeg er som dag og natt. Jeg får fnatt av folk som maser om at jeg må spare pengene mine. Tjener rundt 25.000 i måneden og sløser det meste bort på ting og tang jeg har lyst på og får ofte høre det av venner og bekjente.

Hvis du har så jævlig lyst til å se penga gro fast i bordet så få dine egne penger da vel :yes:

 

Men bra for deg at du liker å spare, du kommer nok til å ha mye mer penger enn meg når vi begge er 80 og bor på gamlehjem. :new_woot:

Lenke til kommentar
Jeg elsker faktisk å spare. :D

Men får fnatt av folk som stadig sier: "lev hver dag som om det var den siste". :no:

Du og jeg er som dag og natt. Jeg får fnatt av folk som maser om at jeg må spare pengene mine. Tjener rundt 25.000 i måneden og sløser det meste bort på ting og tang jeg har lyst på og får ofte høre det av venner og bekjente.

Hvis du har så jævlig lyst til å se penga gro fast i bordet så få dine egne penger da vel :yes:

 

Men bra for deg at du liker å spare, du kommer nok til å ha mye mer penger enn meg når vi begge er 80 og bor på gamlehjem. :new_woot:

Hehe :p

 

Bortsett fra at jeg ikke skal bo på gamlehjem. Skal bo i en villa i Florida, Miami. Den er sikkert stor nok til at du kan få lov til å bo der. ;)

Feriene går til Las Vegas :cool:

Lenke til kommentar

Hvis man setter opp et budsjett er det enda lettere å spare penger også.

Etter at vi begynte med mnd-budsjett her i huset, så sparer vi tilsammen over 5500 kroner i mnd, pluss at vi sitter igjen med ca 2000 kroner hver til tang og fjas etter at alle regninger, huslån og utgifter er tatt i betraktning.

Man får mye bedre oversikt over pengestrømmen med en gang man setter opp et budsjett.

Lenke til kommentar
Hvor får dere så masse penger fra når dere er 16 år?

156000kr er jo en del.. Bare jobbing eller en smule spons fra familien?

Her er det i hvert fall jobb :) . Har dog ikke så mye enda, "kun" 38 000 for øyeblikket (startet å spare for alvor i slutten av januar, hadde før 31. januar 5 000).

Endret av Kun10kr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...