wiggacard Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hallo! Jeg skal på et kostymeparty neste lørdag, og bestilte meg et kirurg kostyme som jeg fikk i dag. Åpnet det, og det fulgte ikke med noe "ansiktmaske" som leger/kirurger bruker. Har noen noe tips til hva det egentlig heter, slik at jeg kan google det, eller om et sted jeg kan kjøpe det? Det er et sykehus like i nærheten her, men de hadde vel bare sett rart på meg hadde jeg spurt der.. Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hmm.. tror det heter "munnbind". Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Det letteste er vel bare å spørre der? Tror ikke de roper "NEI!!!!!" i ansiktet ditt om du spør Mye greiere å få en gratis i stedet for å bestille på webz. De har vel også slike hos tannleger? Endret 21. februar 2009 av -B. Lenke til kommentar
wiggacard Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Det letteste er vel bare å spørre der? Tror ikke de roper "NEI!!!!!" i ansiktet ditt om du spør Mye greiere å få en gratis i stedet for å bestille på webz. De har vel også slike hos tannleger? Hehe, sant sant.. Går jo ann å høre Takker for svar :-) Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå