potetskrell Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nå har jeg skiftet ut alt på sida mi, delvis etter masse klager fra folk.... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Du vil nok få enda flere klager hvis du ikke kan bruke emnefeltet riktig :wink: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Får ikke å snakke om at det er vanskelig å vite hva du mener. Hvilken side? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 Nå har jeg skiftet ut alt på sida mi, delvis etter masse klager fra folk.... Nemen så interesangt. Er det mulig at du trykket på feil knapp og laget en ny tråd istedefor å svare på dit forgje innleg? Det kan forklare teit topic, ingen link til denne siden eg et egentlig litt uforståelig innleg. Bedre lykke neste gang :wink: Ellers så er min kosnktruktive kritikk at at den lille rullegreien på høyre side er distraherende. Hva er egentlig poenget med siden? Er det bare en "index" for disse 2 hjemmesidene? Eller er det mulgihet for adnre også liksom? Og hvor blir det av våres store mulgiheter til å utrykke oss? Er mulig at de finnes der, men de bør i så fall være bedre synlig. Hva er det du prøver å si med siden? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. april 2003 Forfatter Del Skrevet 21. april 2003 Sorry.. Enn nå da? jeg blir vel kastet ut herfra.. jeg er dum!! WWW.PURLOIN.NET Lenke til kommentar
Os|r|s Skrevet 21. april 2003 Del Skrevet 21. april 2003 jeg bare lurer... who gives a flying fsck? :-? Lenke til kommentar
RustedRazor Skrevet 24. april 2003 Del Skrevet 24. april 2003 men hva hadde det å gjørr på dette forumet anysveis? fjerne? -> Gidder noen rope på en moderator? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå