Anders1995 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har en HTC S710. Jeg kjøpte et nytt batteri for leden, men batteri varer ikke noe lengre enn en time eller så. Jeg prøvde batteriet på en annen HTC S710 hvor det varte mye, mye lengre. Noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan fikse det? Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har en HTC S710. Jeg kjøpte et nytt batteri for leden, men batteri varer ikke noe lengre enn en time eller så. Jeg prøvde batteriet på en annen HTC S710 hvor det varte mye, mye lengre. Noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan fikse det? Har brukt en S710 selv en stund men den spiste strøm. Mulig din har noe problem med hardware eller noe sånt. Dra tilbake dit der du kjøpte den og spør Lenke til kommentar
Anders1995 Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Jeg har en HTC S710. Jeg kjøpte et nytt batteri for leden, men batteri varer ikke noe lengre enn en time eller så. Jeg prøvde batteriet på en annen HTC S710 hvor det varte mye, mye lengre. Noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan fikse det? Har brukt en S710 selv en stund men den spiste strøm. Mulig din har noe problem med hardware eller noe sånt. Dra tilbake dit der du kjøpte den og spør Desverre kjøpte jeg den fra finn:( litt sent å sende den tilbake nå. Lenke til kommentar
Reppemarkus Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Desverre kjøpte jeg den fra finn:( litt sent å sende den tilbake nå. åja :/ kjipt.. du kan jo snakke med en butikk som forhandler HTC i området ditt da. hør hva de sier Endret 22. februar 2009 av Reppemarkus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå