Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er jo personer som utgjør islam. Om muslimer iikke har som mål å ta over verden, så kommer ikke islam til å ta over verden.

Vanlige muslimer vet nødvendigvis ikke hva lederne i islam planlegger. Og når de får vite det, så vil islam ha makt nok til å presse sin vilje gjennom. Muslimene vil da få valget om å bli med på kjøret, eller å bli regnet som frafalne muslimer og risikere å bli utstøtt og drept.

Lenke til kommentar
Oppholder du deg forferdelig mye på Grønnland, siden du synes dette eksempelet var verdt å nevne?

Venter fremdeles på svar fra personen jeg faktisk henvendte meg til.

Hva har det å si hvor man bor hen selv? Problemet er der jo med ghettoer uansett.

De er ikke integrert fordi de stadig henter nye koner og menn fra hjemlandet og de øker i antall.

Lenke til kommentar
Oppholder du deg forferdelig mye på Grønnland, siden du synes dette eksempelet var verdt å nevne?

Hva har det med saken å gjøre?

Venter fremdeles på svar fra personen jeg faktisk henvendte meg til.

Hva har det å si hvor du får eksemplene fra?

Lenke til kommentar
Hva har det å si for deg om jeg gjerne vil ha eksemplene på hva en person mener fra personen selv?

Det har det å si for meg at det virker uærlig av deg å ignorere eksempler og bruke som unnskyldning at det kom fra andre bare fordi du ikke har noe motsvar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Her er litt nytt om situasjonen i Malmø nå.

Det er bla. en slik situasjon FRP ikke vil ha i Oslo, men som de andre partiene tydeligvis gjerne vil ha.

Soisialister fra alle partier lengter tydeligvis etter litt "fargerikt"og multikulturelt bråk, for de vil jo ha slike tilstander også i Oslo.

Men de kan jo bare ta det med ro, det vil ikke ta lang tid før vi har dette i Oslo også slik det ser ut nå.

Det är för farligt och poliserna är för få för att gå in i Herrgården. Närpolischefen Börje Aronsson säger att polisen inte kan lösa problemen i bostadsområdet.

http://sydsvenskan.se/malmo/article429355/...blemenquot.html

Lenke til kommentar

Kan noen vennligst forklare meg en gang for alle, hvorfor vi ikke skal gi etter for særkrav på grunn av religiøse årsaker? Såklart skal folk få særkrav også i offentligheten, men da skal det være av praktiske eller fysiske årsaker, ikke religiøse.

HVORFOR er DET diskriminering? Ser dere ikke selv for stor plass religion begynner å få i politikken?

Et eksempel er i fengslene. En vegetarianer skal da få vegetarkost dersom han ikke tåler vanlig mat, eller blir alergisk og syk av den. Men hvorfor i all verden skal en muslim få halal-mat, når han i utganspunktet kan spise kjøtt så lenge det ikke er fra svin?

Da blir jo alternativet å droppe å spise kjøttet, og kun spise risen.

Man trenger da ikke å være imot muslimer av den grunn.

Det Siv Jensen er en ren SELVFØLGELIGHET:

Hva er alternativet da?

Å gi etter for særkrav fra minoritetsgrupper?

Det vil skape et eneste stort kaos.

Ja til bilder av griser på veggene og alkohol på byen. Ja til Norge!

Hvis en muslim hadde kommet på besøk hos meg, og jeg beklageligvis hadde et bilde av en griss på veggen, hadde jeg ALDRI funnet meg i at han skulle ta ned det bildet fordi han trodde på et eller annet utrolig sært. Da er det han som nærmest mobber meg, og han sin skyld at han sannsyneligvis aldri vil få noen norske venner.

Endret av -FrittMenneske
Lenke til kommentar

Enig med frittmenneske.

muslimene kommer til Norge da får de rette seg etter vår kultur og lover og regler her og hvordan vi har det, vi skal ikke rette etter hvordan kulturen deres går.

Siv Jensen har helt rett, og noe må gjøres.

Lenke til kommentar

Ååååh! Så det han sa var

Det har visse likhetstrekk med mellomkrigstidens frykt for andre minoriteter, i dette tilfellet jøder

Og det mente pricks at var å stemple noen som nazist! Jamen da har vi jo alle lært litt om uærlig argumentasjon i dag! Tusen takk!

Lenke til kommentar
Men hvorfor i all verden skal en muslim få halal-mat, når han i utganspunktet kan spise kjøtt så lenge det ikke er fra svin?

Hvis en muslim hadde kommet på besøk hos meg, og jeg beklageligvis hadde et bilde av en griss på veggen, hadde jeg ALDRI funnet meg i at han skulle ta ned det bildet fordi han trodde på et eller annet utrolig sært. Da er det han som nærmest mobber meg, og han sin skyld at han sannsyneligvis aldri vil få noen norske venner.

Du inbiller deg ting FrittMenneske. Muslimer får ikke halalmat i fengsler. Noen muslimer har bedt om å få det, men de får det ikke.

Når det gjelder saken om bildet av grisen. Så er det altså snakk om en veldig lokal hendelse, der et sykehus fjernet et bilde av en gris, som var klistret på en dør. Det var ikke et krav fra muslimer på generell basis, men bemerkninger fra enkeltpersoner om at de syntes det var ubehagelig. Altså var det ingen krav om å fjerne bildet.

Håper du kan sove litt bedre om natten nå.

Lenke til kommentar
Men hvorfor i all verden skal en muslim få halal-mat, når han i utganspunktet kan spise kjøtt så lenge det ikke er fra svin?

Du inbiller deg ting FrittMenneske. Muslimer får ikke halalmat i fengsler. Noen muslimer har bedt om å få det, men de får det ikke.

Når det gjelder saken om bildet av grisen. Så er det altså snakk om en veldig lokal hendelse, der et sykehus fjernet et bilde av en gris, som var klistret på en dør. Det var ikke et krav fra muslimer på generell basis, men bemerkninger fra enkeltpersoner om at de syntes det var ubehagelig. Altså var det ingen krav om å fjerne bildet.

Håper du kan sove litt bedre om natten nå.

Jeg sa ikke at det muslimer FÅR halal-mat i fengslene. Jeg redgjorde bare veldig klart hva jeg mente om denne saken, og at jeg syntes det HADDE Vært feil om de hadde fått det .

Og listen videre er lang. Shariarådet som Erna Solberg vurderte, egen eldreomsorg for muslimer osv.

Kommer nok opp flere saker de neste årene :)

Og forresten, jeg sover veldig godt om natta selv om jeg ikke har oversikt over hvilke sykehus som har bilder av griser på dørene sine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...