Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Nå er det faktisk slik at satan har ikke bare med religion å gjøre.

Satan er virkelig og det er satan som styrer denne verden. Satan er denne verdens"gud" Og det gjelder uansett om du er religiøs eller ikke, og selv om du ikke tror at satan eksisterer.

Satan styrer ikke bare islam, men sosialisme samt alle av denne verdens hedenske religioner og ideologier.

Slutt med det tullet der.

Dette er ikke tull. Dette er sannheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da har jeg lært noe nytt i dag også: Når muslimer bosetter seg i en muggfull leilighet med kakkerlakker, flassende maling og veggedyr, så er det faktisk noe de selv aktivt velger fordi det bor en muslim i naboleiligheten.

Andre forklaringer er selvsagt forsvar av Islam, av en Satans medløper...

Muslimer bosetter seg ikke i en muggfull leilighet med kakkerlakker, flassende maling og veggedyr.

Men leiligheten blir en muggfull leilighet med kakkerlakker, flassende maling og veggedyr når muslimene har bodd der en stund.

Det er ingen som bygger slike dårlige leiligheter, og som sagt så er kakkerlakker ikke naturlig i norden, de innføres med folk som har vært i syden, og som gjerne slurver med renholdet.

Det du gjør her er å påstå at firmaer bygger spesielt dårlige leiligheter for muslimer, og i tillegg planter veggdyr og kakkerlakker i dem.

Jeg syns nå at du går betenkelig langt for å forsvare muslimene.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
Jeg vet at du bare kan forstå ting i forbindelse med klare lover og regler, og derfor kan ikke jeg hjelpe deg utover at jeg allerede har nevnt flere ganger at den ene loven som foreløpig er spesielt for muslimer, den er kamuflert med ordet "minoriteter" for at folk ikke skal oppdage at det er muslimer det gjelder.

Men egentlig så dreier det seg om skjerping av en allerede eksisterende lov.

Det er skuffende at du ikke en gang har lest og forstått hva jeg skrev om loven sist. Det er sludder og vrøvl at Diskrimineringsloven skal beskytte kun minoriteter - blir du hindret bosted eller jobb fordi du er kristen, er dette et brudd på loven, selv om kristne langtfra kan kalles minoritet i Norge. Blir du trakassert fordi du er 17nde generasjon norsking - ja da er det brudd på Diskrimineringsloven. Den beskytter hvem som helst som blir diskriminert på bakgrunn av etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion og livssyn

Gjenta etter meg: "minoritet" er et ord som ikke finnes i Diskrimineringsloven.

Denne skulle etter planen utbygges med enda et tillegg mot blasfemi, kun for å beskytte islam. Men dette ble stoppet.

At noen skylder på kristendom, er lett gjennomskuelig, for det er bare muslimene som har bedt om en slik lov.

Vi har jo også saken om hijab i politiet, som også var en endring ment kun for muslimer, men som heldigvis ble stoppet.

Ellers så er det nok av eksempler på islamisering, selv om det ikke er nedskrevet i form av lover.

Påstander, påstander, påstander. Hvor er fakta som underbygger dem?

Lenke til kommentar
Da har jeg lært noe nytt i dag også: Når muslimer bosetter seg i en muggfull leilighet med kakkerlakker, flassende maling og veggedyr, så er det faktisk noe de selv aktivt velger fordi det bor en muslim i naboleiligheten.

[···)

Det du gjør her er å påstå at firmaer bygger spesielt dårlige leiligheter for muslimer, og i tillegg planter veggdyr og kakkerlakker i dem.

Javel, ja. Min formuleringsevne er enten helt ufattelig dårlig, eller så er din persepsjonsevne mildt sagt spekulativt innrettet - for jeg kjenner ikke igjen din tolkning i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Jeg vet at du bare kan forstå ting i forbindelse med klare lover og regler, og derfor kan ikke jeg hjelpe deg utover at jeg allerede har nevnt flere ganger at den ene loven som foreløpig er spesielt for muslimer, den er kamuflert med ordet "minoriteter" for at folk ikke skal oppdage at det er muslimer det gjelder.

Hvorfor skulle vi tro på deg? Du har jo tydeligvis ikke engang lest loven du kritiserer, hadde du gjort hadde du ikke påstått at ordet minoritet ikke er brukt. Fra lovdata:

§ 1. Formål

Lovens formål er å fremme likestilling, sikre like muligheter og rettigheter og å hindre diskriminering på grunn av etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion og livssyn.

Ikke et ord om minoriteter eller muslimer der altså.

Lenke til kommentar

Hvorfor skulle vi tro på deg? Du har jo tydeligvis ikke engang lest loven du kritiserer, hadde du gjort hadde du ikke påstått at ordet minoritet ikke er brukt. Fra lovdata:

§ 1. Formål

Lovens formål er å fremme likestilling, sikre like muligheter og rettigheter og å hindre diskriminering på grunn av etnisitet, nasjonal opprinnelse, avstamning, hudfarge, språk, religion og livssyn.

Glemmer du at dette er propaganda fra statsminister stoltenberg på oppdrag fra islamsk råd?

bare når FrP er i regjering kan vi få slutt på korrupsjonen som gjør at regjeringen gladelig gir landet sitt til blodtørstige muslimer som ønsker verdensherredømme.

Endret av aluxez
Lenke til kommentar

§ 1. Formål

Glemmer du at dette er propaganda fra statsminister stoltenberg på oppdrag fra islamsk råd?

Hysj! Vi prøver å holde dette hemmelig :ph34r:

Lenke til kommentar

[···)

Javel, ja. Min formuleringsevne er enten helt ufattelig dårlig, eller så er din persepsjonsevne mildt sagt spekulativt innrettet - for jeg kjenner ikke igjen din tolkning i det hele tatt.

Da får du fortelle hva det egenlig skal bety.

Du beskylder jo noen for å tvinge muslimene til å bo i dårlige og ødelagte leiligheter.

Siden dette er moderne byleiligheter, så betyr jo dette også at du beskylder noen for å ha ødelagt disse leilighetene.

Og siden du mener det ikke er muslimene selv som har gjort det, så må det jo være noen andre du beskylder for å ha gjort det med hensikt for å "plage" muslimene.

Hvem er det da som har gjort det ? De ble jo ikke slik av seg selv.

Lenke til kommentar

jo? hus må pusses opp jevnlig. Har du lite penger, slik som innvandrere ofte har, så må du flytte til de billigste/dårligste leilighetene.

Å du Satans medløper! :ph34r: Joda, det var nok noe sånt jeg hadde i tankene, ja :)

Lenke til kommentar
Du beskylder jo noen for å tvinge muslimene til å bo i dårlige og ødelagte leiligheter.

Siden dette er moderne byleiligheter, så betyr jo dette også at du beskylder noen for å ha ødelagt disse leilighetene.

Er det virkelig så vanskelig for deg å tro at noen kan bygge leiligheter av dårlig kvalitet for å spare litt penger? Og er det like vanskelig å tro at det gjerne er de fattigste/marginaliserte som må ta til takke med disse leilighetene?

Lenke til kommentar

§ 1. Formål

Jo jeg har lest loven. Men selv om det ikke står at den er spesielt for muslimer, så skinner det igjennom at den er ment spesielt for muslimer.

Andre innvandrere har klart seg godt i Norge uten en slik lov, og også faktisk sekulere muslimer som ikke krever særbehandling pga. tåpelige islamske regler.

Noen innvandrere, som tamiler feks, er populær som arbeidskraft, selv om de er mørk i huden. Mange andre innvandrere har heller ikke store problemer.

Her som i mange andre tilfeller, så er det islam som er problemet.

Lenke til kommentar

jo? hus må pusses opp jevnlig. Har du lite penger, slik som innvandrere ofte har, så må du flytte til de billigste/dårligste leilighetene.

Dette er en dårlig forklaring.

Moderne leiligheter forfaller ikke slik ved normalt bruk. Og om det var slik at de ikke har råd til normalt vedlikehold, så er jeg ganske sikker på at de ville få støtte til det av komunen om de ville.

For systemet i Sverige er likt Norge, og her er det jo nærmest blitt sånn at nordmenn jages ut av sine leiligheter for å gi plass til innvandrere.

Og hvor kom kakkerlakkene fra ? Kakkerlakker fins jo ikke naturlig i norden.

Lenke til kommentar

Er det virkelig så vanskelig for deg å tro at noen kan bygge leiligheter av dårlig kvalitet for å spare litt penger? Og er det like vanskelig å tro at det gjerne er de fattigste/marginaliserte som må ta til takke med disse leilighetene?

Ja. I et gjennomregulert samfunn som sverige, så mener jeg at å bygge leiligheter av en slik dårlig kvalitet, og med plantede veggdyr og kakkerlakker, er ganske umulig.

Det ville ikke vært mulig i Norge heller.

Lenke til kommentar
Og hvor kom kakkerlakkene fra ? Kakkerlakker fins jo ikke naturlig i norden.

Hvor har du dette fra?

Kakerlakker (Blattodea eller Blattaria) er en gruppe (orden) av insekter. Størrelsen varierer fra omtrent 1 centimeter til over 10 centimeter. Kakerlakkene har en karakteristisk flat og oval form. Det er 6 arter i norge og i verden er det omtrent 4 000 arter, fordelt på seks familier. Kakerlakker er av de eldste grupper nålevende insekter, og har levd på jorden i nesten uforandret form i 300 millioner år.

Egentlig er det bare en art naturlig og frittlevede (utendørs) i Norge. Det er markkakerlakken Ectobius lapponicus (Linnaeus, 1758), som er funnet over hele landet. Men fem andre, innførte arter, finnes her mer eller mindre hele tiden. Disse er avhengige av et gunstig sted å leve. De klarer seg ikke utendørs, gjennom vinteren. Disse artene kommer til Norge ved at de blir med hjem fra feriereiser eller de kan følge importerte matvarer eller andre varer.

Lenke til kommentar
Her som i mange andre tilfeller, så er det islam som er problemet.

Det er jo sånne som du som er problemet. Muslimene blir utsatt for så mye fremmedfrykt at de ikke får jobber.

Muslimer får ikke jobber for de krever for mye, og i mange tilfeller vil de ikke blande seg med "vantro"

De muslimene som ikke krever særbehandling, og som vil ha en jobb, de klarer også å finne en jobb.

I noen tilfeller er de også for snare til å gi opp, og rope "rasisme"

Om muslimer søker på jobber i opptil flere år, uten å få en. Så er dette ikke unormalt, flere etnisk norske har også problemer med å få jobb, og kan søke på jobber i flere år uten å få noen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...