Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Påstanden om at det skulle være ett isolert tilfelle av populisme for å få medhold holder ikke mål. Uansett, så er det ikke en sak for seg selv.

Jeg har aldri Påstått at dette er et isolert tilfelle av populisme (politisk publikumsfrieri), men tvert i mot. det er en sak for seg selv at han driver politisk publikumsfrieri i forhold til at ideen er umoden.

Det er ett helt likt scenario til det som ble presentert ovenfor som du avviste med at du "ikke så poenget".

Sjønner ikke, kanskje du kan referere, illustrere tydeligere etc.

Det er en fin smørje av floskler du leverer her, men du sier virkelig ingenting?

Det blir ansett som en "fin smørje av floskler" fordi jeg ikke uttrykker en politisk mening du kan ta stilling til om du er imot eller for?

Floskel = blomstrende uttrykksmåte, svulstig uttrykk.

Endret av snurre86
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Påstanden om at det skulle være ett isolert tilfelle av populisme for å få medhold holder ikke mål. Uansett, så er det ikke en sak for seg selv.

Jeg har aldri Påstått at dette er et isolert tilfelle av populisme (politisk publikumsfrieri), men tvert i mot. det er en sak for seg selv at han driver politisk publikumsfrieri i forhold til at ideen er umoden.

Er det virkelig en sak for seg selv? Han tar da virkelig ett standpunkt der han ønsker at spanjoler skal lære seg norsk for å tilfredstille nordmennene der nede. Samtidig som han krever det motsatte av innvandrerne i Norge. Du har påstått at det er ett publikumsfrier som bare teller der. Som du igjen gjentar i neste setning, du kan ikke bare utelukke frieriet der nede fra hans helhetlige syn, det vil bare være latterlig. Det viser jo tross alt dobbeltmoralen så gjennomført.

Det er ett helt likt scenario til det som ble presentert ovenfor som du avviste med at du "ikke så poenget".

Sjønner ikke, kanskje du kan referere illustrere tydeligere etc.

Du vil at jeg skal "referere illustrere tydligere"? Jeg har gjort det ganske tydelig, scenarioet en annen debattant fremmer her er akkurat det samme som Carl fremmer der nede.

Det er en fin smørje av floskler du leverer her, men du sier virkelig ingenting?

Det blir ansett som en "fin smørje av floskler" fordi jeg ikke uttrykker en politisk mening du kan ta ta stilling til om du er imot eller for?

Nei, det er en fin smørje fordi det faktisk ikke sier noenting. Eller, det du sier er at tanken er umoden fordi den ikke vil overleve og derfor så må man se på den som en isolert sak uten å trekke inn andre ting som er relevante.

Det er en smørje uten mening, pakket inn i floskler.

Lenke til kommentar
Det blir ansett som en "fin smørje av floskler" fordi jeg ikke uttrykker en politisk mening du kan ta ta stilling til om du er imot eller for?

Nei. Det er fordi det er et komplett intetsigende avsnitt med tekst som ikke betyr noe som helst slik det er skrevet nå.

Lenke til kommentar
Er det virkelig en sak for seg selv? Han tar da virkelig ett standpunkt der han ønsker at spanjoler skal lære seg norsk for å tilfredstille nordmennene der nede. Samtidig som han krever det motsatte av innvandrerne i Norge. Du har påstått at det er ett publikumsfrier som bare teller der. Som du igjen gjentar i neste setning, du kan ikke bare utelukke frieriet der nede fra hans helhetlige syn, det vil bare være latterlig. Det viser jo tross alt dobbeltmoralen så gjennomført.

-Ideen og intensjonen bak uttalelsen er 2 vilt forskjellige saker.

-Jeg har aldri nektet at han gir seg ut for å ønske at spanjoler skal lære seg norsk for å tilfredstille nordmennene der nede.

-Jeg har aldri sakt at denne uttalelsen er et unntak fra hans helhetlige syn.

-Jeg har aldri påpekt at det er et publikumsfri som bare teller der, tvert i mot.

-Jeg ser at du nå tar utgangspunkt i at jeg har en politisk mening du er imot, enda jeg ikke har gitt utrykk for noen politisk mening.

Du vil at jeg skal "referere illustrere tydligere"? Jeg har gjort det ganske tydelig, scenarioet en annen debattant fremmer her er akkurat det samme som Carl fremmer der nede.

Om en annen debattant fremmer akkurat det samme som Carl I. Hagen fremmer der nede?

Nei. Det er fordi det er et komplett intetsigende avsnitt med tekst som ikke betyr noe som helst slik det er skrevet nå.

Jeg kan være enig med deg at ord ofte er utilstrekkelig siden ting er relativt.

Lenke til kommentar
Snikislamisering? Hehe..Typisk Frp, typisk Siv-Jensen å komme med valgpropaganda... Dumme, korttenkte folk kjøper selvfølgelig alt dette her....

Vi skal ikke ta å snakke om den snikFRPiseringen av de "norske byene" i Spania. Der bor jo alle de norske pensjonistene ( FRP'erne) Koser seg med alle de andre likesinnende, trenger jo ikke å lære verken spansk, eller lære seg noe om kulturen eller spanjoler, siden det har jo de NULL interesse av. Vil jo bare kose deg i sydenvarme, språk er jo ingen problem, er jo fullt av norske butikker og restauranter der. Feiring av 17. mai er en selvfølge, og selvfølgelig stenges hovedgaten for at nordmennene skal få feire dagen sin i fred og ro.

Gamlehjemmet er jo selvfølgelig norsk, så det blir ingen problem når man blir skikkelig skrøpelig, sitte ved bassengkanten mens de blir pleiet av nordmenn selvfølgelig, viktig å kunne kommunisere med sin pleier vettu. Virkelig koser de seg på den norske stats regning.

Ellers er det viktig at man er engasjert i at alle spanjolene rundt deg lærer seg norsk.

Nei huff.. snikFRPiseringen av Spania...og her, er jo MYE skumlere enn denne såkalte "snikislamiseringen" i Norge..

Slapp av...

Hva du mener om FRP, og hva nordmenn evt. gjør i spania, har ikke noe i denne tråden å gjøre. Du kan starte en tråd om dette senere om du vil.

Lenke til kommentar
få folk til å tenke litt begge veier. Trodde at folk var oppegående nok til å skjønne hvor jeg ville med innlegget mitt.

Fatter ikke at folk ikke tenker lengre...

Blir flau over alle de idiotiske gruppene på facebook, flaut å se hvor mange medlemmer de har.. dumme folk.

Dette er ordvalg jeg ser på som ord man kan koble rett opp mot den som uttrykker seg gjennom å bruke de.

Jeg er verken for eller imot dine politiske ytringer bare imot din måte og uttrykke deg på.

-Du vil få folk til å tenke litt begge veier slik som deg fordi dine tanker er fasiten.

-Folk er ikke oppegående nok til å skjønne dine innlegg fordi du alltid er så fornuftig.

-Du fatter ikke at folk ikke tenker lengre fordi du alltid har kapasitet til og se hvor langt andre tenker.

-Du blir flau over alle de idiotiske gruppene på facebook som ikke har like mye kapasitet som deg og antallet medlemmer de har er bare flere som kjører i feil spor i forhold til fasiten, deg.

Endret av snurre86
Lenke til kommentar
^ Vel, det jeg snakker om er ikke helt urelatert hva angår denne tråden. FRP advarer mot såkalt snikislamisering, mens det de holder på er liksom helt greit, bare fordi at vi er norsk og har penger. Prøver bare å sette saken litt på spissen, og få folk til å tenke litt begge veier. Så nei - tror det er veldig unødvendig å lage en tråd om snikFRPiseringen/sniknordmannisering av den spanske solkysten. Trodde at folk var oppegående nok til å skjønne hvor jeg ville med innlegget mitt.

Det er ikke bare FRP som advarer mot islamisering. Og FRP har rett når det gjeelder hva som skjer i rosengård, dette er dokumentert tidligere i denne tråden.

Siv Jensen har også rett når hun advarer mot at dette vil skje i Norge. Og de som har øyne å se med, og i tillegg har litt kunnskap om islam, de ser at det allerede er i ferd med å skje.

Hva du ellers måtte mene om FRP og deres motivet, er ikke interessant i denne diskusjonen. Fordi de jo har rett ang. islamisering av Norge uansett.

Og dette er uungåelig, fordi det er islams natur å presse på og dominere og islamisere overalt hvor islam får fotfeste. Og med slike feige og prinsippløse politikere som vi sliter med, så vil denne prosessen bare gå fortere. Så om ikke vi får en regjering med politikere som tør å sette en stopper for islam, så vil det bare fortsette i stadig hurtigere tempo.

Lenke til kommentar
Helt enig med deg GnoMiz.

Jeg synes ikke hijab hører til i politiet, ei heller er jeg for en muslimsk grunnskole i Oslo..osv, osv..alle disse såkalte kravene som har kommet fra muslimer, enkelt personer altså, eller en gruppe med et par individer.

Så kommer FRP med en laaaang liste med alle disse såkalte snikislamistiske kravene..jeg skjønner overhodet ikke at det i det hele tatt kan bli kalt for snikislamisering. På hvilken måte er det snikislamisering, med mindre folk prøver å skjule noe? Er det noen som har prøvd å bygge en muslimsk grunnskole i Oslo, i skjul? NEI.

Men selvfølgelig skal FRP ut å spre fremmedfrykt, deres sterkeste kort. Den listen som de har laget er jo bare helt idiotisk, og er kun basert på krav/ønsker som enkelt individer har kommet med. Har noen av de såkalte kravene slått igjennom og blitt lovfestet? Nei.

Er ikke snakk om at muslimer fra hele Norge har gått sammen å krevd det som blir ramset opp.

Fatter ikke at folk ikke tenker lengre...

Jeg kan ikke se at Norge har blitt islamisert i det hele tatt.

Det er snikislamisering nettopp fordi du og flere med deg , ser på dette som små og ubetydelige ting.

Og hver for seg er nok disse kravene "ubetydelige" Men det er helheten som teller, og tilsammen utgjør dette en islamisering av samfunnet om det blir innvilget.

En del av faren er også at folk venner seg gradvis til det, og de ser ikke hva resultatet blir før det er for sent, og vi er rettighetsløse dhimmier i eget land.

Lenke til kommentar

Siden denne tråden starter med et svært bilde av FrPs formann Siv Jensen og hennes landsmøtetale (i oppkjøringen til en valgkamp) der hun omtaler innflytteres krav og forslag som "snikislamisering", synes ikke jeg at det er spesielt off-topic eller totalt uinteressant at det omtales hvordan/hva ledende FrPer mener nordmenn kan kreve når de er innflytter i et annet land. Når det viser seg at dette kan fremstå som en smule selvmotsigende, er det vel heller ikke direkte uspennede at det spekuleres i FrPs motiver, gitt at det altså er et valgår vi er i.

Ergo er jeg altså uenig med Baltazar94 i at dette hører hjemme i en annen tråd.

For øvrig er jeg også uenig i at FrPs påstander om at det foregår en sniksislamisering av Norge er dokumentert i denne tråden (mitt inntrykk er faktisk motsatt) - og sannheten om Rosengård ser sannelig ikke ut til å være et klart og ryddig bilde, for å si det sånn.

Bare så det er sagt enda en gang: Jeg vil heller ikke ha et islamisert Norge. Det er imidelertid svært svært tynne (om noen) fakta som viser at vi beveger oss mot dette - og da tror jeg faktisk at angsten for et islamisert Norge fort kan bli en større trussel enn det islamiseringstrusselen reellt sett er.

Lenke til kommentar
^ Vel, det jeg snakker om er ikke helt urelatert hva angår denne tråden. FRP advarer mot såkalt snikislamisering, mens det de holder på er liksom helt greit, bare fordi at vi er norsk og har penger. Prøver bare å sette saken litt på spissen, og få folk til å tenke litt begge veier. Så nei - tror det er veldig unødvendig å lage en tråd om snikFRPiseringen/sniknordmannisering av den spanske solkysten. Trodde at folk var oppegående nok til å skjønne hvor jeg ville med innlegget mitt.

Det er ikke bare FRP som advarer mot islamisering. Og FRP har rett når det gjeelder hva som skjer i rosengård, dette er dokumentert tidligere i denne tråden.

Siv Jensen har også rett når hun advarer mot at dette vil skje i Norge. Og de som har øyne å se med, og i tillegg har litt kunnskap om islam, de ser at det allerede er i ferd med å skje.

Hva du ellers måtte mene om FRP og deres motivet, er ikke interessant i denne diskusjonen. Fordi de jo har rett ang. islamisering av Norge uansett.

Og dette er uungåelig, fordi det er islams natur å presse på og dominere og islamisere overalt hvor islam får fotfeste. Og med slike feige og prinsippløse politikere som vi sliter med, så vil denne prosessen bare gå fortere. Så om ikke vi får en regjering med politikere som tør å sette en stopper for islam, så vil det bare fortsette i stadig hurtigere tempo.

Er bare FRP som fremmer fremmedfrykten og skremmer folk med "snikislamisering". Har ikke hørt så enormt mye fra de andre partiene om "snikislamisering"

Siv Jensen har fått mye kritikk fra svenskene ang. forholdene i Rosengård, dokumentert hva liksom??

Jeg tror virkelig at jeg har mer kunnskap om islam en deg... Sette en stopper for islam? Jeg trodde at vi i Norge hadde noe som het religionsfrihet jeg? Skal ikke folk få være muslim i Norge altså? Jeg tror ikke du fatter det at de forslagene som har kommet frem om muslimske ditt, og muslimske datt..ikke kan representere alle muslimene i Norge. Tror du virkelig det er fakta? Helt idiotisk at hva enkelte grupper ønsker, skal få en som Siv Jensen til å kunne skjære alle over en kam.

Hva jeg mener om FRP og deres motiv er nå svært relevant, dette er faktisk et diskusjonsforum, og vi diskuterer denne såkalte snikislamiseringen i Norge, og den er ikke sett kun med dine øyne.

FRP har rett ang. islamisering av Norge uansett? Hva i alle dager mener du med det? Kan du dokumentere hva som er blitt så sykt islamisert i Norge?? Siden det snart tipper over til fullstendig galskap med all denne islamiseringen, så vil jeg gjerne ha litt info om all denne islamiseringen som har skjedd i Norge? Hva enkelte grupper har ønsket og lagt frem forslag for er ikke bevis på at Norge har blitt islamisert.

Lenke til kommentar

Er bare FRP som fremmer fremmedfrykten og skremmer folk med "snikislamisering". Har ikke hørt så enormt mye fra de andre partiene om "snikislamisering"

Siv Jensen har fått mye kritikk fra svenskene ang. forholdene i Rosengård, dokumentert hva liksom??

Jeg tror virkelig at jeg har mer kunnskap om islam en deg... Sette en stopper for islam? Jeg trodde at vi i Norge hadde noe som het religionsfrihet jeg? Skal ikke folk få være muslim i Norge altså? Jeg tror ikke du fatter det at de forslagene som har kommet frem om muslimske ditt, og muslimske datt..ikke kan representere alle muslimene i Norge. Tror du virkelig det er fakta? Helt idiotisk at hva enkelte grupper ønsker, skal få en som Siv Jensen til å kunne skjære alle over en kam.

Hva jeg mener om FRP og deres motiv er nå svært relevant, dette er faktisk et diskusjonsforum, og vi diskuterer denne såkalte snikislamiseringen i Norge, og den er ikke sett kun med dine øyne.

FRP har rett ang. islamisering av Norge uansett? Hva i alle dager mener du med det? Kan du dokumentere hva som er blitt så sykt islamisert i Norge?? Siden det snart tipper over til fullstendig galskap med all denne islamiseringen, så vil jeg gjerne ha litt info om all denne islamiseringen som har skjedd i Norge? Hva enkelte grupper har ønsket og lagt frem forslag for er ikke bevis på at Norge har blitt islamisert.

De andre partiene på stortingetsier ikke noe om dette, fordi de tør ikke.

De svenske sosialistiske politikerne kritiserer Siv Jensen ja, men for dem er det viktigste å ikke si seg enig med "ærkefienden" Sannnheten har aldri noen sosialister brydd seg om. De lager sin egen "sannhet" etter som det passer dem. Politiet kjempr en forgjeves kamp i malmø, og den verste, som de stadig tapeer, er kampen mot uforstandige politikere.

For selv om politiet kjemper mot muslimsk ungdom i gatene, og media rapporterer om noe som ligner krigstilstander, så er sosialistene like blinde, og opptatt med å skape sin egen "sannhet" som de kan skryte av.

Hvis du hadde vært interessert, så ville du ha lest de sidene jeg linket til tidligere.

Du mener nok du har "stor" kunnskap om islam, men du viser det motsatte. Nemlig at du ikke har kunnskap om islam, men er flasket opp på propaganda fra islamsk råd, som de fleste i Norge.

Så når det gjelder virkelig kunnskap om islam, så er jeg ganske sikker på at du ikke scorer særlig høyt.

Du kjenner vel også noen hyggelige muslimer, og dermed tror du at du er ekspert på islam.

islam er forøvrig ikke bare en religion, men en hel ideologi, som til forveksling ligner sosialismen i oppbygning.

Kanskje det er derfor sosialistene liker islam så godt, for islam er en like kynisk og ondskapsfull ideologi som sosialismen. Satan selv er overhode for begge.

Dette er et diskusjonsforum, men hva du mener om FRPs motiver er likevel uinteressant. Å så tvil om motstanderens motiver istedenfor å diskutere sak, er en velkjent sosialistisk hersketeknikk. Og det spiller ingen rolle hvilke motiver de har, motiver diskvalifiserer ingen fra debatt.

Jeg kan nok ikke dokumentere noen islamisering for deg, du ville ikke se noen islamisering selv om det var en moske på hvert gatehjørne, muslimsk regjering og Norge ble styrt etter sharia.

Det hjelper ikke å rope om mer info. når du ikke bryr deg om det som blir gitt.

Og om du hadde hatt hakvparten av den kunnskapen om islam som du tror du har, så ville du heller ikke trenge mer info. for å forstå at det foregår en islamisering.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar
islam er forøvrig ikke bare en religion, men en hel ideologi, som til forveksling ligner sosialismen i oppbygning.

Kanskje det er derfor sosialistene liker islam så godt, for islam er en like kynisk og ondskapsfull ideologi som sosialismen. Satan selv er overhode for begge.

Åssen klarer du å koke ihop dette her?

Det er kraftædemig slet og ret imponerende, mand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...