Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Jeg minner om retningslinjenes punkt 1 og 8. Vi sensurerer nødig meninger, selv om de er ekstreme og provoserende, men rasistisk materiale er forbudt. Et par poster vil bli slettet.

Edit: Og da forsvant upassende karakteristikker både av innvandrere og av Siv Jensen.

Edit2: Og da fant jeg ut at utsagnene om innvandrere stammet fra en eller annen som har postet på Siv Jensens Facebook. For ordens skyld: Våre retningslinjer setter forbud mot rasistiske og diskriminerende utsagn. Alt som er tillatt hos Siv Jensen eller andre er det ikke nødvendigvis her. Om det burde være det er en annen debatt. Der er privatpersonen Geir litt uenig med reglene, men reglene bestemmer.

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moro å observere her hvordan vår oppdragelse i vesten b.l.a er uten refleksjon, å røre sammen alle "svartmuskede"

mennesker til noe stakkarslig/sultent/undertrykt/minoritet som en eller annen stormakt ikke må argumentere mot,for de er pr. definisjon David mot Goliat og det har vi lært er feil, uansett hva slags forkaklede ting David styrer på med. Apropos vår debatt om snikislamisering: Da russerne ga Tjestsjenia "delvis" selvstyre for 2 år

siden,var det første de innførte et par dager etterpå,FLERKONERI??? Det er noe med viktigheten av alt! Da er det

vel heller ikke særlig forbausende at den selvsamme presidenten 8.Mars i år proklamerte at kvinner er mannens

eiendom og legitimerte æresdrap, samtidig som han utlovte 10.000 i belønning for hvert fødte guttebarn(??) på den

internasjonale kvinnedagen. Hvem er egentlig rasister og overgripere og undertrykkere her? Og vi politisk korrekte/bevisstløse nordmenn sitter i fredelige Norge med tøflene våre og og legitimerer disse menneskenes rettighet til en egen enda mer udemokratisk stat. Go figure...

Dette er det latterligste jeg har hørt. Tsjetsjenia er i dag en føderal republikk, altså en del av Russland. Befolkningen holdes i et jerngrep, av en marionetteregjering som har fler overgrep og drap i skapet enn du har fjær i dyna di. Hva denne mannen måtte uttale i tide og utide, er forsåvidt uinteressant, da han er en kvakkende gal psykopat, kjent fra sin fortid i russiskvennlig geriljavirksomhet, hvor han hadde tilnavnet slakteren. Hvorfor dette er vestens feil, kan man jo spørre seg om, de har vel nok med å synde lidt lenger sør i Lilleasia skulle jeg tro.

Lenke til kommentar

De er da tross alt "innvandrere".

Det er de og ikke vi som skal tilpasse seg.

Horribel sammenligning!

Men kanskje talende for hvordan noen ser på innvandringen og herrefolket som kommer med islam til vårt arme samfunn.

Endret av sony123
Lenke til kommentar

Så lenge de "tilpasser seg" vårt lovverk og samfunn (om de gjør det er en annen diskusjon), hvorfor skal de ikke kunne spise den maten de ønsker? Hvorfor er det "våre" (hvem nå vi er) matvaner som skal bestemme? Og hva er disse matvanene? Jeg vokste opp med kjøttkaker og fiskeboller, da fantes det ikke hverken pizza, wok-blandinger eller tex-mex i butikkene i Norge. Hvorfor har vi det idag? Jo fordi et (i starten) mindretall av befolkningen ønsket det og "importerte" disse rettene fra utlandet.

Er det virkelig horribelt at borgere i dagens Norge skal gjøre det samme, bare fordi de ikke er født her? At folk tar med sin kultur til andre land er helt naturlig, også i matveien. Det gjør dem da ikke til noe herrefolk...

Skulle min amerikanske venn Joe (med tyske aner) ikke få nyte sin sauerkraut, og min italiensk-amerikanske venn Lou ikke få spise pasta, fordi det ikke er "amerikansk"? Eller Gloria som innvandret til USA fra Taiwan for noen år siden, skal hun få kjeft for å servere kinamat?

Det er mye rart man kan skylde på islam, men dette er ikke snikislamisering i noen betydning av ordet.

Lenke til kommentar
Så lenge de "tilpasser seg" vårt lovverk og samfunn (om de gjør det er en annen diskusjon), hvorfor skal de ikke kunne spise den maten de ønsker? Hvorfor er det "våre" (hvem nå vi er) matvaner som skal bestemme? Og hva er disse matvanene? Jeg vokste opp med kjøttkaker og fiskeboller, da fantes det ikke hverken pizza, wok-blandinger eller tex-mex i butikkene i Norge. Hvorfor har vi det idag? Jo fordi et (i starten) mindretall av befolkningen ønsket det og "importerte" disse rettene fra utlandet.

Er det virkelig horribelt at borgere i dagens Norge skal gjøre det samme, bare fordi de ikke er født her? At folk tar med sin kultur til andre land er helt naturlig, også i matveien. Det gjør dem da ikke til noe herrefolk...

Skulle min amerikanske venn Joe (med tyske aner) ikke få nyte sin sauerkraut, og min italiensk-amerikanske venn Lou ikke få spise pasta, fordi det ikke er "amerikansk"? Eller Gloria som innvandret til USA fra Taiwan for noen år siden, skal hun få kjeft for å servere kinamat?

Det er mye rart man kan skylde på islam, men dette er ikke snikislamisering i noen betydning av ordet.

Ingen nekter de spise maten de vil, men eksemplet med butikker med stortsett kun muslimsk mat tilsier vel at muslimene er blitt flere enn oss etnisk norske?

Og svaret er at vi da er blitt de nye "innvandrerne" som må følge deres spilleregler og ta det vi får..

Slik forstår jeg ditt svar.

Det er snikislamisering når samfunnet gradvis styres mer og mer av en foreløpig liten gruppe, muslimene.

Man kan med gru se frem til de blir flere, som de med vår åpne grensepolitikk og fødselrater blir med rekordfart.

Spesielt farlig er dette med den ryggesløse feige kaosregjeringen vi har idag, som hopper før de ekstremistiske av muslimene idet hele tatt ber om det, med forbud mot islamkritikk og hijabsaken friskt i minne.

Lenke til kommentar

Nettopp fordi de "godene" er en selvfølge her i norge, vi er norske, med norsk kultur.

Vi er ikke somalia el att annet muslimsk land.

Det er smikislamisering når vi må endre oss for å tilpasse oss deres kultur.

Det sier også noe at slike "krav" fremmes, de ønsker leve likedan her som i de muslimske diktaturene de i de fleste tilfellene har flyktet ifra.

Så hva er det da som lokker her i kalde fremmedkulturelle Norge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...