Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Pussig. Foss nevnte da verken nazister eller rasister i sin kommentar til Nrk?

Kanskje han med vitende og vilje benyttet noen antydende grep for å få folk til å tenke dette?

Når jeg tenker meg om, sa aldri Siv Jensen at Norge kom til å bli et middelaldersk Sharia-land med steininger, forfølgelser og Khomeinier om ikke FrP fikk mer makt. Men jeg tror nok noen oppfattet det slik, og jeg tror hun ønsket at det skulle oppfattes slik.

De er politiske ringrever, og kan de fleste triksene i boka begge to.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å sitere en sang av Hallo i Uken om Brennpunkt-dokumentaren om OL i Tromsø;

"bak lukkede dører.. skjer det ingenting [...] hvis du samtidig undervinkler, og filmer en metafor, kan du antyde hva som helst, uten å si et ord [...]".

Meninger er den samme. Antydningens kunst er viktig å kunne, både som kommentator og som politiker.

Og som a_aa nevner, det er noe begge disse ringrevene kan til fingerspissene. :)

Lenke til kommentar

Ja, og noen av dem skal være naziste.. ifølge ryktene. haha skjer med det?

Men har ikke noe imot det.. så lenge det vil påvirke israel og jødene så er jeg fornøyd. Synd at det ikke finnes så stor hat mot muslimene også. men det vil nok komme etterhvert, om så ikke nå.

Endret av laffe
Lenke til kommentar

Men har ikke noe imot det.. så lenge det vil påvirke israel og jødene så er jeg fornøyd. Synd at det ikke finnes så stor hat mot muslimene også. men det vil nok komme etterhvert, om så ikke nå.

Jeg forstår ikke hva nazistene holder på med. Ja, de er i mot jøder, men er innvandrerne noe særlig bedre for dem?

De har åpenbart en skrue løs.

Lenke til kommentar

Jeg forstår ikke hva nazistene holder på med. Ja, de er i mot jøder, men er innvandrerne noe særlig bedre for dem?

De har åpenbart en skrue løs.

Ja, siden de tror på et tankegods som nasjonalsosialismen må de nødvendigvis ha en skrue løs. Det er selvfølgelig kun min subjektive mening i sakens anledning.

Det er unektelig interessant. Kanskje sinna svensk ungdom har funnet ut at de har mer til felles med sinna svensk ungdom med en annen religion enn dem selv, enn de gikk ut fra? :)

Krekar sier at vi må kaste ut muslimene om vi ikke skal bli islamisert:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=551239

Krekar sier at det er liten fare for snikislamisering. Hvordan man tolker hans utsagn får stå for den enkelte.

Han sies faktisk mye fornuftig. Jeg hadde forventet mye fra den mannen, men ikke det.

Lenke til kommentar

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=551239

"Mange vestlige mennesker blir redde når de ser at muslimske kvinner får langt flere barn enn dem selv. Men muslimene kommer aldri til å bli i flertall. Vi blir kastet ut av Europa lenge før den tid, sier Krekar, og mener muslimer i dag blir forfulgt på samme måte som jødene ble forfulgt i Europa i mellomkrigstiden."

Trolig har han rett, men hvem skal fatte den beslutningen ?

Lenke til kommentar
"Mange vestlige mennesker blir redde når de ser at muslimske kvinner får langt flere barn enn dem selv. Men muslimene kommer aldri til å bli i flertall. Vi blir kastet ut av Europa lenge før den tid, sier Krekar, og mener muslimer i dag blir forfulgt på samme måte som jødene ble forfulgt i Europa i mellomkrigstiden."

Trolig har han rett, men hvem skal fatte den beslutningen ?

En sterk leder...... :ph34r:

Folk som ikke kan lykkes i politikken i dag. Men som vil "raise to the challenge".

Lenke til kommentar

Sier han nå virkelig det?

- Vil du at Norge skal bli et muslimsk land?

- Nei, det er ikke realistisk. Mange vestlige mennesker blir redde når de ser at muslimske kvinner får langt flere barn enn dem selv. Men muslimene kommer aldri til å bli i flertall. Vi blir kastet ut av Europa lenge før den tid.

- Hva mener du?

- På samme måte som jødene var forfulgt i Europa i mellomkrigstida, blir muslimene forfulgt i dag. Bare fordi jeg har skjegg som dette, tror folk at jeg er bin Laden.

Krekar sier muslimene vil bli kastet ut av Europa før de utgjør et flertall.

Din påstand om at Krekar sier at vi må kaste ut muslimene om vi ikke skal bli islamisert, er følgelig tull. (For øvrig ville altså ikke et flertall av muslimer automatisk medføre avskaffelsen av sekulære stater, men det vet du vel allerede?)

Lenke til kommentar
Tolk det som du vil a-a-a. Synes han er ganske klar i sin anbefaling. Skulle nesten tro han oppfordrer til eskalering av konflikten - som snart kommer for fullt.

Det er ikke jeg som tolker/tillegger Krekar meninger - finner du "islamisering" i intervjuet med ham noe sted, feks?

Forøvrig ser jeg at du følger den oppfordringen som du tillegger ham. Dessverre.

Lenke til kommentar
Som islamofob må jeg si det er latterlig at "islamofob" blir brukt som et skjellsord. Ingen er flaue over å være nazifob, så hvorfor skulle jeg være flau over å være islamofob?

Hva med heterofil og nekrofil? Flotte greier begge deler?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...