Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Å sammenligne det med en ideologi som tar utgangspunktet i at ett arisk folkeslag er overlegent de andre og de dermed kan drepes som dyr er såpass virkelighetsfjernt at det nesten bare er tragisk.

Herregud...Alle nazister mener ikke det. Du trekker bare fram de ekstreme nazistene.

Du er ett rimelig håpløst tilfelle ser jeg.

Koranen sier at man ikke skal være aggressiv, at de som er troende bør respekteres ettersom de ihvertfall tror på noe.

Det er tydelig at du trenger å lese noe faglitteratur om nazismen.

Endret av Rampage
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Flott å se så mange oppgående innvandrere :wee:

Jeg for min del synes det er flott at FrPs formann anerkjenner at Norge er og blir et multikulturelt samfunn - har alltid hatt inntrykk av at FrP mente at folk som kom hit fra andre kulturer skulle adoptere norsk kultur helt og holdent. Når FrP sa "integrering" mistenkte jeg at de mente "assimilering" - men hvis Jensen mener det hun sier, aksepterer hun faktisk et kulturmangfold i Norge.

Lenke til kommentar
Din kunnskap om Islam (Koranen) = 0

Er det ikke vel så relevant å forholde seg til hvordan folk faktisk oppfører seg, hvilke holdninger de gir til kjenne - enn hva som står i en bok mange ikke en gang har lest?

Lenke til kommentar

Islam er antikristlig og antisemtisk

Likevel viser historien at den påstanden ikke er holdbar. Merkelig greier det der.

Er det ikke vel så relevant å forholde seg til hvordan folk faktisk oppfører seg, hvilke holdninger de gir til kjenne - enn hva som står i en bok mange ikke en gang har lest?

Muslimenes antikristlige og antisemtiske holdning og oppførsel er rett ut av den boka.

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Vi ser jo her litt av hvordan situasjonen er i rosengård, og Siv Jensen har rett i sin beskrivelse.

Ikke hvis man skal tro politikere som er ansvarlige for situasjonen der, og derfor prøver å rosenmale den for å unngå å måtte svare på kritikk :)

Nei, pk-politikerne i rosengård velger å fornekte virkeligheten, fremfor å innrømme feil.Slik også de fleste pollitikerne i Norge gjør.

Men å fornekte virkeligeten på den måten er jo igrunnen bare tåpelig, og resultatet blir jo bare at de latterliggjøre seg selv, og mister all respekt ingen har noen respekt for dem mer.

Lenke til kommentar

Islam er antikristlig og antisemtisk

Likevel viser historien at den påstanden ikke er holdbar. Merkelig greier det der.

Muslimenes antikristlige og antisemtiske holdning og oppførsel er rett ut av den boka.

Jeg gjentar, ta en titt på linken min. Utsagnet er usant.

Ta en titt på Koranen (Islam)

Koranen 5:76 > Vantro er de som sier, Gud, det er Kristus, Marias sønn!

Koranen 66:9 > Du Profet, strid mot de vantro og hyklerne, og vær hård mot dem! Deres herberge blir helvete. En sørgelig skjebne!

(Koranen, Universitetsforlaget 1999)

Endret av IHS
Lenke til kommentar
Koranen sier at man ikke skal være aggressiv, at de som er troende bør respekteres ettersom de ihvertfall tror på noe.

Og nuslimer "respeketerer" troende ved å trekkasere dem, drepe dem eller true dem på livet for å stoppe ubehagelige ytringer,elller for å om mulig å tvinge dem til å konvertere til islam.

http://www.thereligionofpeace.com/

http://dharmaveer.blogspot.com/2009/02/mum...oing-their.html

Lenke til kommentar
Det er sekulære muslimer som ikke liker islamiseringen av Norge.

Jeg ville heller ikke likt at Norge skulle opphørt som sekulært samfunn, og bli islamifisert eller evangelisert - slik at maktutøvelsen i Norge ble kontrollert av religiøse dogmer.

Men nå er det altså ingen klare fakta som tyder på at så er i ferd med å skje. Staten har ikke overført makt fra seg selv til religiøse grupper. Det eneste som har skjedd, er at det er sådd/uttrykt frykt for dette - og det er det et politisk parti som tjener på.

Lenke til kommentar
Jeg ville heller ikke likt at Norge skulle opphørt som sekulært samfunn, og bli islamifisert eller evangelisert - slik at maktutøvelsen i Norge ble kontrollert av religiøse dogmer.

Men nå er det altså ingen klare fakta som tyder på at så er i ferd med å skje. Staten har ikke overført makt fra seg selv til religiøse grupper. Det eneste som har skjedd, er at det er sådd/uttrykt frykt for dette - og det er det et politisk parti som tjener på.

De "klare fakta" som du etterlyser, de har vært der en stund allerede, men ditt problem er at du nekter å akseptere det.

Vi ser tendenser i Oslo, viser tendenser i England, hvor til og med sharia er innført. Jeg har dokumentert hva som skjer i rosengård.

Jeg har dokumentert dette for dere så grundig at det ikke er mulig å overse det.

Bare de som har bestemt seg for aktivt å snu ryggen til og fornekte virkeligheten , vil være i stand til å overse de advarene tegnene.

Lenke til kommentar
Jeg har dokumentert dette for dere så grundig at det ikke er mulig å overse det.

Beklager, jeg må har gått glipp av dokumentasjonen din. Hvilke av statens maktmidler er i dag kontrollert av religiøse grupper, sa du?

Lenke til kommentar

Koranen 66:9 > Du Profet, strid mot de vantro og hyklerne, og vær hård mot dem! Deres herberge blir helvete. En sørgelig skjebne!

Likevel, så kikker vi på den lille historieleksjonen som wikipediaserverer. Du vet, faktiske forhold. At påstanden ikke er holdbar.

Lenke til kommentar

Beklager, jeg må har gått glipp av dokumentasjonen din. Hvilke av statens maktmidler er i dag kontrollert av religiøse grupper, sa du?

Jeg har ikke påstått noe slikt.

Det er heller ikke det tråden handler om.

Du vet godt hva jeg har dokumentert. Men din reakson er typisk for innbitte islamforsvarere, de prøver alltid å avlede og avspore diskusjonen. For det gjelder jo å forsvare islam for enhver pris.

Latterliggjøring av motdebattanten og forsøk på å avspore tråden og lede diskusjonen bort fra tema, er jo deres eneste mulighet.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke påstått noe slikt.

Det er heller ikke det tråden handler om.

Du vet godt hva jeg har dokumentert. Men din reakson er typisk for innbitte islamforsvarere, de prøver alltid å avlede og avspore diskusjonen. For det gjelder jo å forsvare islam for enhver pris.

Latterliggjøring av motdebattanten og forsøk på å avspore tråden og lede diskusjonen bort fra tema, er jo deres eneste mulighet.

Hvordan islamiserer du et land uten at islam kontrollerer statens maktmidler?

Det er ikke latterliggjøring eller avsporing - det er kjernen. Og det er ved denne kjernen fakta glimrer med sitt fravær.

Lenke til kommentar

Likevel, så kikker vi på den lille historieleksjonen som wikipediaserverer. Du vet, faktiske forhold. At påstanden ikke er holdbar.

Koranen (Islam) er en direkte årsak til at millioner av kristne har blitt drept, samme hva wikipedia serverer.

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Koranen (Islam) er en direkte årsak til at millioner av kristne har blitt drept, samme hva wikipedia serverer..

Uten å ta stilling til påstanden: Om det er snakk om millioner, så bør det være mulig å vise til kilder. har du noen?

Geir :)

For eksempel: 1915, muslimene dreper to millioner kristne Armenere

http://en.wikipedia.org/wiki/Armenian_Genocide

Sitat > "In the Ottoman Empire, in accordance with the Muslim dhimmi system, Armenians, as Christians, were guaranteed limited freedoms (such as the right to worship), but were treated as second-class citizens. Christians and Jews were not considered equals to Muslims"

Hvis du surfer litt gjennom denne listen her, finner du enda et par millioner drepte kristne.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_...he_Muslim_world

Trodde du det bare dreide seg om et par tusen drepte i New York ?

Endret av IHS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...