Gå til innhold

FRP advarer mot snikislamisering - Hvorfor er det ille?

Anbefalte innlegg

Snakk om skjev dekning fra NRK. I Dagsnytt Atten er det to stykker mot Siv J/Frp først. Deretter et panel etterpå med tre kommentatorer som er mot det Frp har sagt. Fryktelig syn.

Bra at Jensens fascistoide skremselspropaganda blir ekskludert i så stor grad.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snakk om skjev dekning fra NRK. I Dagsnytt Atten er det to stykker mot Siv J/Frp først. Deretter et panel etterpå med tre kommentatorer som er mot det Frp har sagt. Fryktelig syn.

Det er skam å kaller andre for fascister.. Hva er ditt grunnlag?

Lenke til kommentar

Vi stenger noen minutter for litt opprydning. Åpner igjen straks.

Og da åpner vi igjen.

Noen ble litt irriterte på hverandre og brukte tråden til å diskutere det, og noen følte trang for å diskutere andre brukeres intelligens. Det er ikke OK. Slike poster vil bli slettet, selv om de også inneholder on topic stoff.

Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Vel, hva du mener om kristendommen er din sak. Men jeg vil igjen påpeke at kristendommen er ikke utgått fra jødedommen.

Dette er en vanlig misforståelse i dag, og den kommer i hovedsak at folk tror at jøder er dem som følger jødedommen og at det alltid har vært slik.

Dette sklir jo helt ut....

Lurer på hvilken stein du har ligget under de siste 2000 årene, men la meg få minne om at Jesus er Guds sønn,sønn av den samme guden Jødedommen nå altså tilber...

At noen kristne kan nedverdige seg selv til å fornekte jødedommen uten å forstå at de er dens siste konsekvens er rett og slett komisk...

Det har da ingen ting med rase og gjøre om du trodde det..

Men nok om det, vi kan krangle om dette i en annen tråd...

Jesus var nok Guds sønn. Men jødedommens gud, er ikke den samme som den kristne Gud. Jødenes gud er den samme som str bak islam, nemlig han som kalles denne verdens gud, og det er Satan.

Jesus sier selv at jødenes gud er satan når Han kritiserer jødiske skriftlærde i Johannes kap 8 43 Hvorfor skjønner dere ikke det jeg sier? Fordi dere ikke tåler å høre mitt ord! 44 Dere har djevelen til far, og dere vil gjøre det deres far ønsker. Han har vært en morder fra begynnelsen av og står utenfor sannheten, for det finnes ikke sannhet i ham. Når han lyver, taler han ut fra sitt eget, for han er en løgner og løgnens far.

Og johannes åpenbaring om de falske jødene, de som bla. befolker Israel i dag

Kapittel 2

9 Jeg vet om de trengsler du må lide, og hvor fattig du er – men du er rik. Jeg vet også at du blir spottet av dem som kaller seg jøder, men ikke er det. For de er Satans synagoge

åp 3:9

9 Se, jeg skal la noen komme fra Satans synagoge, slike som lyver og sier de er jøder, men ikke er det. De skal komme og kaste seg ned for føttene dine, og de skal forstå at jeg har elsket deg.

Og vi kan godt diskutere dette videre senere,og i en annen tråd om du vil.

Lenke til kommentar

Det er det ikke er, og jeg skjønner ikke helt hva du mener.

Sjelden har jeg vært mer glad for å ikke betale lisens. Anbefaler boikott av det vridde NRK.

Sannheten er at muslimer har fått bønnerom, halalmat, egen svømmeundervisning og ++. Hijab og ytringsloven unngikk vi i denne omgang.

Istedenfor å kjempe for en tostatsløsning i midtøsten, tror jeg vi bør passe oss for å måtte få det her

Lenke til kommentar

Det er enkelt å slenge inn løse påstander om alt mulig rart som liksom er bevis på en påstått SNIK ISLAMISERING? Det er akkurat det samme Jensen gjør, og mesteparten har ikke rot i virkeligheten, og det som har det er fullstendig uproblematisk. Det er lefling med svært brunt tankegods.

Lenke til kommentar
Sannheten er at muslimer har fått bønnerom, halalmat, egen svømmeundervisning og ++. Hijab og ytringsloven unngikk vi i denne omgang.

Er det kun muslimer som har bønnerom? Er ikke dette en konsekvens av generell trosfrihet, og måten denne generelle friheten tolkes i dag? Finnes det noen lov/forskrift/regel som sier at "kun muslimer skal ha bønnerom"?

Er det kun muslimer som får tilpasset mat? Hva med allergikere, vegetarianere, folk med matintoleranser, folk på legefastsatte dietter, folk med andre religiøse matregler? Finnes det noen lov/forskrift/regel som sier at "kun muslimer skal ha tilpasset mat"?

I den grad egen svømmeundervisning er etablert i skolen, og at denne er kjønsdelt, er jeg i mot dette - og det tror jeg også samtlige politiske partier er. Tror det kan være i strid med gjeldende lover/forkrifter.

Lenke til kommentar
  • Lov til å bruke hijab som toll-offiser
  • Egne barnhager
  • Egne skoler

Det er lov å bruke religiøse kleseffekter i tollvesenet - ikke kun muslimske.

Det er lov for menigheter av diverse religiøse tilhørigheter å opprette barnehager, ikke kun muslimske.

Det er lov å opprette skoler på grunnlag av diverse livssyn og religioner, ikke kun islam.

Ingen særtiltak, med andre ord.

Lenke til kommentar

Jeg er redd for at alle regjeringspartiene ikke innser virkeligheten like godt som det FRP gjør. De er visst allerede blitt islamisert, spesielt når de har tenkt å utelukke FRP til innvandringsdebatten og sammenligner dem med Hitler. De lever visst i en annen verden spør du meg.

Lenke til kommentar
Jeg er redd for at alle regjeringspartiene ikke innser virkeligheten like godt som det FRP gjør. De er visst allerede blitt islamisert, spesielt når de har tenkt å utelukke FRP til innvandringsdebatten og sammenligner dem med Hitler. De lever visst i en annen verden spør du meg.

Jeg vil gjerne ha litt større innblikk i verdenen din. Kan du utdype hvorfor du mener at vi har en islamisert regjering i Norge?

Lenke til kommentar

Det er en særtiltakt som ble gjort under hysj hysj forhold: SER NRK!

Det er lov for menigheter av diverse religiøse tilhørigheter å opprette barnehager, ikke kun muslimske.

Det er lov å opprette skoler på grunnlag av diverse livssyn og religioner, ikke kun islam.

Skoler og barnehager med SÆR-R-E-G-L-E-R pga. Islam. F.eks: Bønn, Hallalmat, ekstra "islam" undervisning osv.. osv..

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
  • Lov til å bruke hijab som toll-offiser
  • Egne barnhager
  • Egne skoler

Ingen særtiltak, med andre ord.

Ingenting av dette bør tillates for noen og det er uansett den sterke og dominernde islamkulturen som presser på. Se det er hovedproblemet. De øker også kraftig i antall og har loyalitet kun til Allah og det muslimske samfunn.

Lenke til kommentar

Jeg vil gjerne ha litt større innblikk i verdenen din. Kan du utdype hvorfor du mener at vi har en islamisert regjering i Norge?

Jeg mener at snikislamiseringen har BEGYNT å vist sitt sanne ansikt, fordi at regjeringspartiene ikke innser hva som skjer med dette landet når man ikke stiller krav til innvandrerne med den innvandringspolitikken som gjelder i dag. Jeg lever i Norge, og jeg bryr meg om å ta vare på landet slik som det har vært helt siden jeg ble født. Jeg vil ikke ha bråk og vold i dette landet bare på grunn av innvandrerne. Jeg mener det bør bli strengere for innvandrere å komme inn til Norge, hvis mange av de kun er ute etter bråk. Jeg vil beholde den freden jeg hadde da jeg var barn, og ikke la barn som blir født i dag være redde for å gå ut i byen på grunn av slemme innvandrere. De som er snille, vil jeg jo selvfølgelig respektere og slippe inn til landet, men ikke de som er ute etter krig.

Lenke til kommentar

Det er et tiltak hjemlet i generell religionsfrihet, og ikke et særtiltak ekslusivt for muslimer. (Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er lurt - men det er altså ikke rettet kun mot muslimer - that's a fact.)

Skoler og barnehager med SÆR-R-E-G-L-E-R pga. Islam. F.eks: Bønn, Hallalmat, ekstra "islam" undervisning osv.. osv..

Hvis slike skoler (kristne, muslimske, antrosofi, kommersielt etc) er lik den vanlige grunnskolen, er det vel lite poeng i dem? Uansett har de like rammer for friheten til å lage egne særregler. Ingen særtiltak for muslimer.

Lenke til kommentar

Det er et tiltak hjemlet i generell religionsfrihet, og ikke et særtiltak ekslusivt for muslimer. (Jeg er ikke nødvendigvis enig i at det er lurt - men det er altså ikke rettet kun mot muslimer - that's a fact.)

Det er en særtiltak for muslimene. And muslimene only.

Hvis slike skoler (kristne, muslimske, antrosofi, kommersielt etc) er lik den vanlige grunnskolen, er det vel lite poeng i dem? Uansett har de like rammer for friheten til å lage egne særregler. Ingen særtiltak for muslimer.

Vi snakker om sær-regler

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...